Friday, Oct 28, 2022

صفحه نخست » جسد یک ایرانی در هواپیمای تهران به فرانکفورت پیدا شد

luft_banner.jpgخطوط هوایی لوفت‌هانزا در ایمیلی داخلی که به مشاهده ایران اینترنشنال نیز رسیده به کارکنان خود اطلاع داد پس از پیدا شدن یک جسد از داخل تجهیزات فرود یک هواپیمای این شرکت که از تهران به فرانکفورت آمده بود، همه پروازهای خود از مبدا و به مقصد تهران را موقتا به حالت تعلیق درآورده است

***

ایران وایر - به گزارش رسانه های آلمان به نقل از پلیس این کشور، جسد یک مرد در قسمت چرخ هواپیمای شرکت هواپیمایی لوفت‎‌هانزا در فرودگاه فرانکفورت پیدا شده است.

این هواپیما پیشتر از تهران به مقصد فرانکفورت پرواز کرده بود.

پلیس آلمان هنوز هویت این فرد را به صورت رسمی اعلام نکرده اما تحقیقات درباره روشن شدن علت این حادثه ادامه دارد.گزارش شده که پرواز صبح امروز لوفت هانزا به مقصد تهران نیز لغو شده است.

خبرگزاری ایرنا به نقل از یکی از مسافران نوشت: «شرکت لوفت هانزا با ارسال ایمیل به مسافران اعلام‌کرد که امروز جمعه پروازهای خود را کنسل کرده و پرواز جایگزین را برای مسافران در نظر گرفته است.»شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا سه روز در هفته به تهران پرواز دارد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

هنوز جزئیات بیشتری از هویت کشف شده منتشر نشده است اما یک منبع آگاه از فرانکفورت به ایران وایر گفته است: «یکی از مقامات پلیس آلمان گفته جسد کشف شده متعلق به یک مرد ایرانی است.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy