Monday, Dec 19, 2022

صفحه نخست » چهار آخوند در قم توسط افراد ناشناس مجروح شدند

qom.jpgرادیو فردا - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم از مجروح‌شدن چهار آخوند در روز یکشنبه ۲۷ آذر بر اثر اصابت شیء نوک‌تیز خبر داده اما خبرگزاری حوزه دلیل آن را تفنگ ساچمه‌ای اعلام کرده است.

خبرگزاری تسنیم به‌نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد پیش از ظهر روز یکشنبه افراد ناشناس چهار آخوند را در «چند منطقه مختلف» قم مجروح کردند که دو نفر از آن‌ها برای درمان جراحات به بیمارستان منتقل شدند.

این مرکز دلیل جراحت این چهار آخوند را «اصابت شیء نوک‌تیز توسط افراد ناشناس» عنوان کرده اما خبرگزاری حوزه دلیل جراحت را «اصابت تفنگ ساچمه‌ای» اعلام کرده است.

جزئیات بیشتری از این رویداد منتشر نشده جز این‌که دو نفر از آخوندها در پی آسیب‌دیدگی سطحی به‌صورت سرپایی مداوا شدند و دو تن دیگر با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند که یکی از ناحیه کتف و دیگری از پا دچار آسیب‌ شده است.

تا پیش از شروع اعتراضات «زن زندگی آزادی» در ۲۶ شهریور، موارد متعددی از حمله به آخوندها در ایران گزارش شده بود. ازجمله هفتم شهریور دو نفر از آنها که امام‌ جماعت دو مسجد در قم معرفی شدند، مورد حمله دو نفر با «لوله آهنی» قرار گرفتند.

پیش از آن هم یک آخوند جوان شامگاه ششم مرداد در شهر کرج با چاقو هدف حمله قرار گرفت.

دهم تیر نیز رسانه‌های ایران خبر دادند که امام جماعت یک مسجد در اصفهان مورد حمله یک موتورسوار ناشناس با سلاح گرم قرار گرفته بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy