Tuesday, Dec 27, 2022

صفحه نخست » از فروپاشی اتحادیه اروپا تا ریاست‌جمهوری ایلان ماسک؛ پیش‌بینی‌های آخرالزمانی مدودف

medodov.jpgایندیپندنت فارسی - دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر پیشین روسیه، در یک‌رشته توییت پیش‌بینی کرد ایالات متحده سال ۲۰۲۳ در جنگی داخلی درگیر می‌شود

دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه و یار وفادار ولادیمیر پوتین در دو دهه گذشته، با نوشتن یک رشته‌توییت، اتفاق‌های مهم سال ۲۰۲۳ را پیش‌بینی کرد.

رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر پیشین روسیه این رشته‌توییت را با پیش‌بینی قیمت نفت و گاز شروع کرد و نوشت: «قیمت نفت به هر بشکه ۱۵۰ دلار و قیمت گاز به بالای پنج هزار دلار در هر هزار مترمکعب می‌رسد.»

فروپاشی اتحادیه اروپا

بر اساس پیش‌بینی بعدی وکیل مدافع دفتر ولادیمیر پوتین در دهه ۹۰، بریتانیا دوباره به اتحادیه اروپا می‌پیوندد؛ در حالی‌ که اتحادیه اروپا فرو می‌پاشد و واحد پولی مشترک یورو برای همیشه از بین می‌رود.

دیمیتری مدودف همچنین پیش‌بینی کرد که مناطق غربی اوکراین به تسخیر مجارستان و لهستان در خواهند آمد.

رئیس‌جمهوری روسیه بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ سپس در ادعایی جنجالی، نوشت که اروپا در سال ۲۰۲۳ برپایی «امپراتوری رایش چهارم» را شاهد خواهد بود. به گفته او، کشورهای حوزه بالتیک، لهستان و جمهوری چک و رومانی و جمهوری کی‌یف نیز با رايش چهارم متحد خواهند شد.

دیمیتری مدودف همچنین پیش‌بینی کرد که در همان سال ۲۰۲۳، لهستان تجزیه می‌شود و بین رایش چهارم و فرانسه جنگ در می‌گیرد.

مدودوف در ادامه این توییت، اضافه کرد که ایرلند شمالی هم از بریتانیا جدا می‌شود و به جمهوری ایرلند می‌پیوندد.

جنگ داخلی در ایالات متحده

معاون شورای امنیت ملی روسیه در ادعایی دیگر که بیشتر رنگ‌وبوی فیلم‌های تخیلی هالیوود را دارد، گفت که در ایالات متحده جنگ داخلی در خواهد گرفت؛ جنگی که آغاز آن از ایالت کالیفرنیا است و به گفته او، در نتیجه آن ایالت تگزاس مستقل خواهد شد و با مکزیک ایالتی متحد تشکیل می‌دهد.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

ریاست‌جمهوری ایلان ماسک

مدودوف در ادامه پیش‌بینی‌هایش درباره رخدادهای مهم سال ۲۰۲۳ برای ایالات متحده، اضافه کرد که تا یک سال دیگر، ایلان ماسک، مالک شرکت خودروسازی تسلا و یکی از ثروتمندترین مردان جهان، در بسیاری از ایالت‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری به عنوان نامزد جمهوری‌خواهان پیروز می‌شود.

یار وفادار ولادیمیر پوتین زمان ریاست‌جمهوری ماسک را پس از پایان جنگ داخلی اعلام کرد.

در بخشی دیگری از این رشته‌توییت، مدودف پیش‌بینی می‌کند که بزرگ‌ترین بازارهای سهام و تالارهای بورس در ایالات متحده و اروپا تعطیل می‌شوند؛ چرا که «بانکداران و تجار تمام سرمایه‌هایشان را به بازارهای آسیایی منتقل می‌کنند».

نابودی یورو و دلار به عنوان ارزهای ذخیره جهانی

او همچنین نوشت که سامانه مدیریت پولی برتون وودز از هم می‌پاشد و در نتیجه، صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی سقوط خواهند کرد. او ادعا کرد که «گردش یورو و دلار به عنوان ارزهای ذخیره جهانی برای همیشه متوقف می‌شوند» و در این سال، رمزارزها پیشگام‌اند.

ایلان ماسک در واکنش به این رشته‌توییت مدودوف نوشت: «سال آینده این توییت را یادآوری کن.»

تا لحظه تنظیم این خبر، نزدیک به ۱۹ میلیون نفر رشته‌توییت دیمیتری مدودف را دیده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy