Thursday, Jan 5, 2023

صفحه نخست » بازگشت شعار‌های "قشنگ اصلاح‌طلبانه"

eslahatAkhoond.jpgدوره فرمانده و فرمانبر سپری شده؛ باید به مردم بازگشت

حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی در گفتگو با آفتاب‌نیوز اظهار کرد: در پاسخ به این سوال که چه کنیم مردم با ما مثلاً به عنوان مسئول آشتی کنند و در ایام انتخابات در پای صندوق حضور فعال داشته باشند، باید پیش از هر چیز برخی مسائل ریشه‌ای را تبین کرد. رضایت یا عدم رضایت مردم از ساختار قدرت پدیده‌ای بدون علت نیست. باید بنشینیم و ببینیم چرا همان مردمی که بیش از ۴۰ سال پشت سر انقلاب ایستادند و به خصوص در زمان حضرت امام در کنار مسئولان ایستادند، اکنون به معترض بدل شده‌اند. در حال حاضر به گفته برخی از صاحب‌نظران اکثریت مردم به معترض و منتقد بدل شده‌اند، البته گمان بر این است که این اکثریت ضمن آنکه معترض هستند و وضعیت برای آن‌ها رضایت‌بخش نیست، به دنبال براندازی نیستند.

منتجب‌نیا با اشاره به رفتار‌های انحصارطلبانه بیان کرد: عده‌ای هر روز یک برنامه اجرا می‌کنند تا بگویند مردم با ما هستند، مردم البته با خدا، پیغمبر و امام هستند. وظیفه امثال بنده است که این مسائل را بازگو نماییم، هرچند که عده‌ای از آقایان هم به خاطر بازگوی حقیقت در این شرایط تلخ اجتماعی از ما ناراحت شوند. باید به مردم بازگشت و قطعاً اگر مسائل ما با مردم حل شود، هم موضوع روابط بین‌الملل حل خواهد شد و هم برجام و وضعیت اقتصادی به سمت شرایط مطلوب هدایت خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد شرایط کلی دولت فعلی نیز گفت: این دولت را به شدت ناکارآمد می‌دانم، ممکن است شخصی مثلاً تولیت و قاضی خوبی باشد، اما این لزوماً به این معنی نیست که برای مدیریت اجرایی کشور مناسب باشد. برخی از مسئولان در نهایت ناباوری حتی عرضه حرف زدن هم ندارند و به اصطلاح هر را از بر تشخیص نمی‌دهند. بی‌عرضگی دولت و مجلس نیز هر چه جلوتر برویم بیشتر ظاهر می‌شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy