Thursday, Jan 5, 2023

صفحه نخست » بی سابقه در طول تاریخ جنایات اسلام: دستگیری و شکنجه به خاطر دستور پخت کتلت!؛ ف. م. سخن

4D954F4C-8284-473A-96AF-CB01EBABCBCB.pngروزی که به خاطر مواضع سیاسی دانمارک، صاحب قنادی «شیرینی دانمارکی» نام شیرینی خودش را تغییر داد و بر آن نام شیرینی محمدی نهاد، ما کلی خندیدیم و چون فاجعه ی اسلام حکومتی، در آن روزها این طور تشت رسوایی اش بر سر هر کوی و برزن نیفتاده بود و رسانه های اینترنتی هم به شکل امروزی وجود نداشت، به همین خنده بسنده کردیم.

نظر به این که مغز آقایان ملاها، بسیار بسیار حساس است و چیزهایی را که انسان های عادی درک نمی کنند، درک می کند همیشه ممکن است اتفاقات غیر منتظره ای برای اشخاص بیفتد که اصلا تصورش را نمی کنند.

نشریه ی فاراد و کاریکاتور توپ فوتبال یادتان هست؟
یعنی نزدیک بود سر کاریکاتوریست بر باد برود.

یا قر کمر لوگوی نشریه ی «تهران امروز» که نزدیک بود تبدیل به یک معضل سیاسی-سکسی در داخل کشور شود که خوشبختانه با کوتاه آمدن مدیران نشریه، و جا به جا کردن پایین تنه لوگو یعنی آنجایی که ظن قر دادن اش می رفت از بالا تنه، موضوع به خیر و خوشی به پایان رسید.


حالا از آیت الله تمساح نیک آهنگ چیزی نمی گویم که یخرده بفهمی نفهمی زیادی صریح بود هر چند نیک آهنگ در آن سال ها اصولا تصویر عمامه به سر ها را نمی کشید.

باری. الان که شما در حال نوش جان کردن کتلت همراه با خیارشور و تربچه هستید، بدانید و آگاه باشید که خداوند عالمیان، خداوند کنترل کننده و گردش دهنده ی میلیاردها ستاره و سیاره و کره و کهکشان و احتمالا عالم های موازی، که اگر هم سر ش پیداست ته ش پیدا نیست، باری این خداوند، مشغول تماشا کردن شما در اثنای پیچاندن کتلت لای نون تافتون است که دارید در روزهای شهادتِ با درجه ی حرارتِ خیلی بالای حاج قاسم سلیمانی کوفت می کنید و با این کار خود به باقی مانده ی آن مرحوم، لگد غیر انسانی و اسلام ستیزانه می زنید!

59770502-D57B-4F08-B95A-685E6FDF9134.jpeg

من که دیدم موضوع کتلت حاج قاسم واقعا جدی شده و علمای اعلام و حجج اسلام را به شدت تحت تاثیر قرار داده، نظر به این که ضد انقلاب و ضد اسلام ذاتی هستم، به عزیزان کتلت ساز و کتلت خور پیشنهاد کردم در کنار کتلت های شان چند عدد خیارشور «یک و یک» -از آن دراز هایش منظورم است- به علامت موشک امریکایی ها و سمبل سنبل حاج قاسم قرار دهند تا موضوع استعاره و تشبیه کامل کامل شود.

خداوندا، در این عصر پنجشنبه ای، قسم ات می دهم، با من که می خواهم به یاد حاج قاسم کتلت مَشتی درست کنم، کاری نداشته باش، بگذار از گلوی مان پایین برود! آمین!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy