Wednesday, Jan 11, 2023

صفحه نخست » خامنه‌ای نمی‌داند اگر کارتر، مست نبود چه!؟ گفتگوی الحدث با قانعی فرد

qnf.jpgخلاصه ترجمه:
خامنه‌ای، جانی خون آشام است ، بدتر از قذافی و صدام حسین.‌ مُلای روانی و مجرم است با ماسک تقدس و حقه بازی را بر چهره دارد.
خود را نماینده امام زمان جعلی می داند و اسلام ناب محمدی که وجود خارجی ندارند
۳۴ است بر یک صندلی نشسته و می گوید با خدا رابطه دارد. خداوند چه نیازی به شارلاتان حقیر و بشر ۲ پا دارد که نماینده او باشد؟
خواهان برخورد جدی با مبارزان راه آزادی است که سلاحی ندارند
اما ۱۳۵۷ فقط با تروریسم و کمک دشمنان شاه فقید پیروز شد . حزب ملل اسلامی، موتلفه اسلامی، فدائیان اسلام، مجاهدین خلق، فدائيان، مصدقی ها و... همه تروریست‌های بلوای۵۷ زیر نظر خمینی بودند
خامنه‌ای پریشان گو و ابلیس صفت، می گوید کارتر مست بوده و گفته شاه فقید و ایران، جزیره ثبات است. به گمانم بهتراست بگویم اگر کارتر مست بوده، وقتی است که بلوای۵۷ را برسمیت شناخت و یا اگر مست بود وقتی بود که به خمینی جبار و جلاد گفت مرد مقدس! کدام یک واقعی تر است؟

خامنه‌ای، شورش قم را می ستاید که ۹ نفر کشته شدند. مطلب احمد رشیدی مطلق [ نوشته علی شعبانی] که گفت خمینی، هندی زاده است. بعدها خود برادر خمینی، آیت الله پسندیده در نشریه پاسداراسلام[ سال۷] گفت که اصالتا هندی اند. خمینی در شعرهایش که نوشته شهریار شاعر است، تخلص هندی دارد... بلوای قم از روی ناآگاهی و خرافات بود
مردم ایران خشمگین اند. این انقلاب با دست خالی و تنها با اراده تغییر دنبال میشود برای دمکراسی و تغییررژیم اما مافیای اصلاح‌طلبان و تجزیه‌طلبان قوم گرا و ۵۷ی ها و مجاهدین خلق و نایاکی های بدنام، قصدشان به انحراف کشاندن این انقلاب است تا مشابه کشور روسیه بشود و الیگارشی فاسد و هسته نظام بماند.
برخی کشورهای منطقه هم از روی نادانی به تروریست ها و تجزیه‌طلب ها و اصلاح‌طلبان حکومتی کمک می کنند که اصلاح‌طلبان و اصولگرایان، ۲ روی ۱ سکه اند....
ممنونم از پرسش زیبای شما. بلی اپوزیسیون ناکارآمد و فلجی داریم. اما شخصا، تنها و تنها یک نفر را شایسته می بینم و آن هم شاهزاده رضاپهلوی است. بقیه اسامی مطرح شده، شارلاتانیسم و شعبده بازی همان باند اصلاح‌طلبان و نایاک و مجاهدین خلق است تا حضورشاهزاده را کمرنگ کنند، که ره به جایی نمی برد.
جای خوشحالی است که جهان و نهادهای امنیتی جهان ، کم کم متوجه غده سرطانی مُلای وحشی شدند. کم کم فهمیدند چیزی جز تروريسم در چنته مُلا و ۵۷ نیست. خوش بینم که جهان متوجه واقعیت شد. و اگر پول نرسانند، ۱ تا یک و نیم سال دیگر، جهان از لوث وجود رژیم مُلایان، پاک می شود.
این نسل جوان، افتان و خیزان، راه سنگلاخ رسیدن به دمکراسی را خواهد رفت و مُلای زبان نفهم، زالوی خون آشامی بیش نیست

https://youtu.be/q7CwY1Systw



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy