Friday, Jan 20, 2023

صفحه نخست » چفیه رهبری و دماغ پینوکیو!

kh.jpgابومالش - ویژه خبرنامه گویا

یکی از برادران که قبلاً ارزشی بود ولی الان ریزشی شده می‌گوید، من فکر می‌کنم که چفیه آقا مثل دماغ پینوکیو است. با هر دروغی که می‌گوید دراز تر می‌شود، چند روز قبل دروغ‌های زیادی گفت، از جمله این که در کشورهای خارج سرود سلام فرمانده را به زبان فارسی می‌خوانند. من واقعا پس از سخنرانی احساس کردم که چفیه‌اش قد کشیده است.

بنده خدمت آن برادر ریزشی عرض کردم که گفته رهبری در مورد خواندن سرود سلام فرمانده در کشورهای خارجی صحت دارد. ما قوم و خویشی به شدت ولایی داریم که مغز خیلی بزرگی دارد، برای همین آمریکایی‌ها او را بزور فرار مغزها کردند. می‌خواهد به کشور برگردد ولی آمریکایی‌ها عادت بدی که دارند این است که کسانی را که فرار مغزها می‌کنند پابند می‌زنند تا نتوانند دوباره به وطن خودشان فرار مغزها کنند.

او می‌گوید روزها که به سر کار می‌رود، مجبور است از بین جنازه سیاهانی که شب قبل پلیس آمریکا کشته است رد بشود وخیلی دپرس می‌شود، ولی وقتی سوار مترو می‌شود و می‌بیند که همه زنان آمریکایی سرود سلام فرمانده را زیر لب زمزمه می‌کنند از حالت افسردگی خارج می‌شود. همین قوم و خویش ما اخیراً عکس صدام را دیده که در زندان لباس‌های خود را می‌شوید، می‌گوید غم سنگینی به بزرگی زمستان سخت اروپا بر دلم نشست. نگرانم که حضرت آقا چطوری خواهد توانست در زندان لباس‌ها وبخصوص آن چفیه درازش را با یک دست بشوید. برادر ریزشی نه گذاشت و نه برداشت، گفت قوم خویش شما، به طول ضربدرعرض گور باباش می‌خندد که فکر می‌کند می‌تواند دروغ‌های آن دروغگوی حرفه‌ای را ماست مالی کند.

غسل شهادت

حسین شریعتمداری در اوج تظاهرات سال ۸۸ در روزنامه کیهان نوشت که غسل شهادت کرده و به میان معترضین رفته است. بنده خدمت حاج حسین عرض می‌کنم که هیچ غسلی نیست که ۱۳ سال دوام بیاورد و باطل نشود، بالاخره شما در این سیزده سال فاعلیتی، مفعولیتی کرده‌اید و در نتیجه غسل شما باطل شده است. پیشنهاد می‌کنم غسل خودتان را تجدید کنید ولی به میان جمعیت نروید، برای این که مردم شما را می‌شناسند، شما مانکن ویترین ولایت هستید. اگر چشم زخمی به شما برسد علاوه بر رهبری، پوتین نیز یکی از نوکران خود را از دست می‌دهد. حاج بابای ما همیشه می‌گوید چند سالی قبل از انقلاب، جلال آل احمد گفت: روزنامه آیندگان جوهرش از لجن است.‌ای کاش زنده بود و از او می‌پرسیدیم جوهر روزنامه کیهان شریعتمداری ازچیست؟

دی ماه ۱۴۰۱



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy