Saturday, Jan 21, 2023

صفحه نخست » تعرض مربی فوتبال به اعضای تیم نمازگزاران مشهد

taaroz.jpgفاجعه تعرض جنسی به پانزده نوجوان در مدرسه فوتبال مشهد

خبر تکان‌دهنده تعرض یک مربی به پانزده نوجوان در یک مدرسه فوتبال واقع در شهر مشهد، افکار عمومی را به شدت ناراحت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بنا بر اخبار منتشره در یک تیم فوتبال مشهدی در رده سنی پایه‌ها، به ۱۵ نوجوان تعرض صورت گرفته که این بازیکنان تا کنون سکوت کرده و جرات افشای آن را به خاطر تهدید فرد متجاوز و البته ترس از رسوایی خود نداشتند.

22a.jpg

خانواده‌های این افراد برای پیگیری و ثبت شکایت در حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حضور یافته‌اند و تجمعی مقابل هیات فوتبال این استان برگزار شده است.

namazgozaran.jpg تصویری از تیم نمازگزاران مساجد مشهد در روزنامه شهرآرا، سال ۱۳۹۶

***

گویا کل ماجرا از پیگیری یک پیامک مشکوک بین مربی و یکی از بازیکنان آغاز شده است و والدین دیگر هم در جریان رفتارهای مشابه فرزندان خود قرار گرفته اند!

محصول مدیریت غیرحضوری یک غریبه در فوتبال خراسان

احسان اصولی کیست و چگونه به ریاست فوتبال استان خراسان و سپس بلافاصله به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درآمد؟ جوانی که بدون کمترین تجربه و سابقه در فوتبال و تنها به دلیل نفوذ در مدیریت استانی، صندلی مسئولیت فوتبال استان خراسان رضوی را اشغال و در کوتاه ترین زمان ممکن، فوتبال پراستعداد این استان را نابود کرد.

از سقوط تیم لیگ برتری پديده مشهد یا همان شهرخودرو به لیگ یک و البته رسوایی انحلال این تیم پس از حضورش با بازیکنان آماتور و بعضا پولی رده امید در مسابقات لیگ دسته اول کشور که بگذریم، حالا به فاجعه‌ای ملی می‌رسیم که حاصل عدم نظارت بر حوزه مدیریتی است؛ اصولی که در کارنامه خود افتضاحی بزرگ به نام پرونده سیاه میزبانی از بازی ایران و لبنان در ورزشگاه امام‌ رضا و برخورد شدید با زنان بلیت به‌ دست را دارد، حالا بعد از بی‌توجهی نهادهای ذیربط و عدم رسیدگی مقامات بالادستی، یک فاجعه دیگر رقم زده است که قابل گذشت و چشم پوشی نیست.

23b.jpgاصولی که نشان داده بندبازی را در این سن‌وسال کم، خوب یاد گرفته و در همین مدت کوتاه ریاست کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال را بدون حتی یک قرارداد قابل ذکر درآمدی، در اختیار گرفته و سپس سراغ ریاست کمیته فوتسال ایران رفت که آنجا نیز کشورمان قهرمانی سنتی در آسیا را به ژاپن تقدیم کرد.

هنوز رفتارهای متناقض احسان اصولی با عزیزی‌خادم، میرشاد ماجدی و حمید استیلی فراموش نشده و بارها عملکرد او سوژه برنامه‌های تلویزیونی شده است.

حمایت تاج از رئیس پروازی هیأت فوتبال خراسان‌رضوی

مجمع سالانه هیات فوتبال استان خراسان همین هفته قبل با حضور تاج و چند تن از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مشهد برگزار شد و گزارش خبرنگاران محلی، حاکی از حمایت همه جانبه مهدی تاج از ادامه ریاست اصولی است.

اصولی همزمان سخنگوی فدراسیون فوتبال است و بارها به دروغ اخبار صحیح رسانه‌ها را تکذیب کرده تا در میان خبرنگاران نیز با لقب خاصی مورد خطاب واقع شود؛ اما عشق به دوربین و مصاحبه و نمایش، باعث شده که همچنان به کارش ادامه می‌دهد. کسی که فوتبال حرفه‌ای استان خراسان با بهترین ورزشگاه‌های مدرن کشور را نابود کرده و حالا کار به رده‌های پایه رسیده است.

تقاضای خانواده شاکیان از دستگاه های نظارتی: مقصران را به مردم معرفی کنید!

در چند روز گذشته، شماری از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال در مشهد با تجمع مقابل ساختمان هیات فوتبال خراسان رضوی به‌دنبال پیگیری فاجعه‌ای عجیب بودند؛ تجمعی که البته چندان چاره‌ساز نبود تا این خانواده‌ها پس از شکایت در حراست اداره کل ورزش و جوانان استان به‌ دنبال پیگیری از طریق رسانه‌ها باشند.
بر اساس صحبت‌های خانواده‌های این بازیکنان، پس از تغییر رفتار فرزندان‌شان و پیگیری و بررسی محتوای گوشی تلفن همراه بازیکنان، متوجه می‌شوند مربی این باشگاه آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است. این نونهالان از ترس بازگو شدن این موضوع زیر فشار روحی و روانی قرار دارند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy