Wednesday, Jan 25, 2023

صفحه نخست » دو مامور انتظامی در سیستان و بلوچستان به قتل رسیدند

sistanbal.jpgبر اساس این گزارش، سرگرد مختار مومنی و ستوان سوم ابوذر امیدوار در جریان این درگیری کشته شده و استوار یکم میلاد عبداللهی مجروح شده است

رسانه‌های جمهوری اسلامی خبر دادند، دو مامور انتظامی استان سیستان و بلوچستان به ضرب افراد ناشناس در شهرستان بمپور کشته شدند.

محمد قنبری فرمانده انتظامی این استان به خبرگزاری «تسنیم»، وابسته به سپاه پاسداران گفته است، دو مامور گشت کلانتری شهرستان بمپور، صبح سه‌شنبه 4 بهمن در ورودی این شهر کشته شده و یک نفر دیگر نیز مجروح شده است.

بر اساس این گزارش، سرگرد مختار مومنی و ستوان سوم ابوذر امیدوار در جریان این درگیری کشته شده و استوار یکم میلاد عبداللهی مجروح شده است.

به گفته مقامات محلی، تیمی ویژه از کارگاهان برای شناسایی و بازداشت ضاربان تعیین شده است. مقامات جمهوری اسلامی همچنین وعده داده‌اند که روند بازداشت و محاکمه ضاربان در «کمترین زمان ممکن» انجام خواهد شد.

عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه مسجد مکی زاهدان، این هفته در سخنرانی نماز جمعه مسجد مکی از افزایش جو امنیتی در این استان انتقاد کرد و گفت، شرایط امنیتی حاکم مهم‌ترین عامل «عقب‌ماندگی کشور» است.

استان سیستان و بلوچستان در سال‌های گذشته و پس از افزایش نفوذ استانی سپاه پاسداران فضایی امنیتی دوچندانی داشته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy