Wednesday, Jan 25, 2023

صفحه نخست » حمید فرخ نژاد خطاب به مقامات جمهوری اسلامی: كعبه آمال شما كُره شمالي شدنه ولي عمرتون قد نميده

01_fa2.jpgرادیو فردا - روزنامه جوان، نزدیک‌ به سپاه پاسداران، در گزارشی نوشت که خروج حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سرشناس، از ایران‌ به دلیل «غفلت» مسئولان امنیتی صورت گرفته است.

این روزنامه ادعا کرد که آقای فرخ‌نژاد «ظاهراً با فریب‌دادن ضابطان قوه قضاییه» از کشور خارج شده و افزوده که «راننده و کارپرداز فرخ‌نژاد از فروش تمام اموال منقول و غیرمنقول او پیش از فرار خبر می‌دهند.»

این روزنامه وابسته به سپاه در بخشی دیگر از گزارش خود با انتقاد از نیروهای امنیتی نوشته: «این نکته را وقتی در کنار موضوع ممنوع‌الخروجی و توقیف پاسپورت وی قرار می‌دهیم، متأسفانه نتایج و خروجی ناخوشایندی به دست می‌آید که نشان‌دهنده غفلت مسئولان است.»

حمید فرخ‌نژاد ۲۴ آذر۱۴۰۱، در یک پست اینستاگرامی، علی خامنه‌ای را «دیکتاتور» و «بیمار روانی» خواند. پس از آن مشخص شد که او از ایران خارج شده است.

از صفحه حمید فرخ نژاد - دليل خروجش رو از جناب سرهنگ بازجوي بي ادب اداره اطلاعات نيروي انتظاميتون بپرسيد ، از بازجوي اطلاعات سپاه در دادسراي امنيت بپرسيد،از ريس اداره نظارت و ارزشيابي وزارت ارشادتون بپرسيد، دليلش رو كساني كه هر روز تهديد و احضارم ميكردن بپرسيد ، دليلش رو از مادران جوونهايي بپرسيد كه جان و چشم و روان فرزندانشونو ازشون گرفتيد و ما رو در مقابل به سكوت وادار ميكرديد ،بپرسید.
فكر كرديد اگه گروگان گيري مالي و تهديد و ممنوع الخروجي نبود ، چند نفر ديگه مثل حميد فرخ نژاد ميومدن بيرون و ذات كثيفتون رو افشا ميكردن ؟! كعبه آمال شما كُره شمالي شدنه ولي عمرتون قد نميده ، ايشالا بزودي زود ابرهای سياه وجودتون از آسمون اون مملكت پاك ميشه و همه ايرانيانيي كه تبعيدشون كرديد بر ميگردنو ايرانشونو پس ميگيرن و دوباره ميسازن.01_fa.jpg


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy