Monday, Feb 6, 2023

صفحه نخست » پرزیدنت رئیسی خواستار ناهار دادن به دکتر میثمی شد!

حکومت اسلامی در زندان فرهاد میثمی!

هادی خرسندی -

hadi.jpgقبل از عمل، بعد از عمل

قبل از عمل آنم من و بعد از عمل اینم
من میثمی ِ ساکن زندان اوینم
از مرگ نمی‌ترسم و از خامنه‌ای هم
چون لاشخوری گرچه نشسته به کمینم
من شیفته رأفت اسلام عزیزم
من زنده به پرباری این دین مبینم
جسمم شده نازک چو یکی صفحه قرآن
صد سوره الزجر هویدا ز جبینم
از بهر خودم هیچ نمی‌خواهم از اینان
بهر دگرانست که اینگونه غمینم

یکی از موارد اتهام دکتر فرهاد میثمی اینکه تبلیغ علیه نظام کرده. او برای سیاه‌نمایی و بازی با آبروی رژیم - با راهنمایی‌هایی که از عوامل بیگانه گرفته - موفق شده وزن خود را به طرز غیرقابل باوری کاهش دهد. رئیس قوه قضائیه اعلام داشت ما برای اینکه گزک دست دشمن ندهیم، وزن او را افشا نمی‌کنیم. تاکنون چند نفر تصمیم داشته‌اند برای توزین او مخفیانه ترازو به داخل زندان ببرند که بلافاصله دستگیر و با آنها به شدت برخورد شده است.

رهبر چه گفت؟

مقام معظم رهبری که الان یک ماه است هرچه از ایشان می‌پرسند با فحش به مجله فرانسوی شارلی ابدو پاسخ می‌دهد با مشاهده عکس فرهاد میثمی اظهار داشت:

«این که چیزی نیست، اون مجله شارلی ابدو کاریکاتور مرا کشید از این بدتر.» رهبری افزود «ما بالاخره تکلیف خودمان را با شارلی ابدو معلوم می‌کنیم. این‌ها بجای کاریکاتور باید از بنده مینیاتور می‌کشیدند می‌گذاشتند توی موزه لوور.»

رئیسی چه گفت؟

پرزیدنت رئیسی اظهار داشت «برای جلوگیری از اعتصاب غذای زندانیان، بهترین روش بکار بردن جمله معروف که از حلقوم من درآمده.» وی افزود: «زندانبانان هر روز طرف‌های ظهر از یکایک زندانی‌ها بپرسند امروز ناهار خوردی؟». خبرنگاری پرسید اگر زندانی گفت ناهار نخورد چی؟. پرزیدنت بدون اینکه جواب بدهد راهش را گرفت و در حلقه بادیگاردها از محل دور شد.

بنا به گزارش‌های رسیده، پرزیدنت رئیسی بعد از چند قدم برگشت و اظهار داشت: «از نظر پروپاگانی و آنگوزمانی من دستور می‌دهم به زندانی‌هایی که اعتصاب غذا می‌کنند هر روز ناهار بدهند و آنها بعد از ناهار اعتصاب غذا کنند.»

ناظران سیاسی چه میگویند؟

ناظران سیاسی می‌گویند: به نظر می‌رسد بیش از آنکه دکتر میثمی زندانی حکومت باشد، فعلاً این حکومت اسلامی است که زندانی فرهاد میثمی است. دکتر میثمی با استقامت اش، با حق خواهی‌اش، با آزادی خواهی‌اش حکومت اسلامی را به بند کشیده و زندانی کرده. استخوان‌های نمایان شده فرهاد میثمی میله‌های زندانی هستند که حکومت جنایت را در خود جای داده و راه گریز ندارد.

سردار چه گفت؟

سردار فرمانده شورای عالی دفاع گفت: ترس ما از این است که رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپادهای داخلی، ترازو به داخل زندان بفرستد و وزن دقیق فرهاد میثمی را به دنیا اعلام کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy