Wednesday, Feb 8, 2023

صفحه نخست » گردهمایی چهره‌های شاخص اپوزیسیون ایرانی خارج از کشور در در دانشگاه جرج تاون

ایران وایر - امروز هجدهم بهمن در ادامه همگرایی بیشتر اپوزیسیون جمهوری اسلامی، هشت نفر از چهره‌های سرشناس اپوزیسیون در خارج از ایران با انتشار متنی مشترک در حساب توییتری‌ خود خواستار شرکت مردم در گرد‌همایی روز جمعه در دانشگاه جرج‌تاون شدند تا «درباره آینده دموکراسی در ایران و انقلاب زن زندگی آزادی» سخن بگویند.

oppos.jpgشاهزاده رضا پهلوی، حامد اسماعیلیون، شیرین عبادی، مسیح علینژاد، عبدالله مهتدی، علی کریمی، نازنین بنیادی و گلشیفته فراهانی اشخاصی هستند که این متن مشترک را منتشر کرده و از سخنرانان در این گردهمایی خواهند بود.

پیشتر هم توییت مشترکی در آغاز سال نو میلادی منتشر شد که حاکی از آغاز همگرایی در نیروهای مخالف جمهوری اسلامی بود. روز شنبه میرحسین موسوی، از رهبران جنبش سبز در ایران، با صدور بیانیه‌ای خواهان برگزاری همه‌پرسی، تشکیل مجلس موسسان، نوشتن قانون اساسی جدید و گذار از جمهوری اسلامی شده بود.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

با وجود افزایش روند ریزش نیروهای حکومتی و همگرایی بیشتر بین گرو‌ه‌های مختلف از اپوزیسیون، حکومت همچنان سعی دارد با عادی جلو دادن شرایط، مراسم چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی را برگزار کند.

این گردهمایی به دعوت انستیتوی زنان، صلح و امنیت دانشگاه بر گزار می شود و مدیر اجرایی آن خانم ملانی ورویر است. تاریخ آن، روز جمعه ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ اعلام شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy