Monday, Feb 20, 2023

صفحه نخست » حامد اسماعیلیون برای شرکت در تظاهرات فراخوان داد

demorome.jpgحامد اسماعیلیون فراخوانی برای تجمع اعتراضی در روز ۲۲ فوریه در رم منتشر کرد

👈یورونیوز - حامد اسماعیلیون، فعال سیاسی، نویسنده و سخنگوی انجمن خانواده‌های جان‌باختگان پرواز پی‌اس ۷۵۲ با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از مردم برای شرکت در تجمع اعتراضی در روز ۲۲ فوریه در رم، پایتخت ایتالیا دعوت کرد. در این تجمع اعتراضی او به همراه مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی حاضر خواهد شد.

***

فراخوان برای برگزاری تجمع اعتراضی ایرانیان در بروکسل و رم

دویچه وله - ده‌ها گروه سیاسی و شخصیت‌های مدنی و فرهنگی در فراخوانی از ایرانیان خواستند برای تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران در بروکسل پایتخت اتحادیه اروپا تجمع اعتراضی برگزار کنند.

علیرضا آخوندی، نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد، دریا صفایی، نماینده ایرانی‌تبار پارلمان بلژیک، دانیال ایلخانی‌پور، نماینده پارلمان محلی هامبورگ از جمله کسانی بودند که از ایرانیان خواستند روز دوشنبه ۲۰ فوریه (اول اسفند) در بروکسل مقابل ساختمان شورای اروپا تجمع اعتراضی برگزار کنند و از قرارگرفتن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی در اتحادیه اروپا حمایت کنند.

علیرضا آخوندی قبلا گفته بود که فراخوان دهندگان "بزرگ‌ترین تجمع ایرانیان خارج از کشور را می‌خواهند داشته باشند".

ایرانیان مقیم کشورهای مختلف آماده می شوند با قطار، هواپیما و اتوبوس خود را به بروکسل برسانند. بسیاری از آنان این روز را "سرنوشت‌ساز و نقطه عطفی" در مبارزات پنج ماهه اخیر خیزش مردمی می‌دانند.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

روز دوشنبه قرار است وزرای خارجه کشورهای اتحادیه اروپا در بروکسل نشستی برگزار کنند و ایرانیان از این فرصت استفاده خواهند کرد تا علیه "برخی مماشات" این اتحادیه علیه سپاه پاسداران اعتراض کنند.

سازمان ۱۲۰هزار نفری سپاه پاسداران، تحت عنوان محافظت از جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات داخلی و خارجی شکل گرفت.

سپاه اما به مرور ستون اصلی اقتصاد و سیاست و امور اطلاعاتی و امنیتی شد و رد پای آن در تنش‌های خاورمیانه، منازعات نیابتی، حمایت‌های تسلیحاتی در منطقه و عملیات برون مرزی کشتن مخالفان قابل انکار نیست.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy