Thursday, Mar 2, 2023

صفحه نخست » ابراهیم رئیسی: کشور در حال تحریم با این همه پیشرفت همه را حیرت‌زده می‌کند

01_raeisi.jpgدشمن به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش‌آموزان و والدین است تا آشوب شکل بگیرد، می‌خواهند قطار پیشرفت را متوقف کنند، چون کشوری با اینقدر پیشرفت همه را حیرت‌زده می‌کند.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری - سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم شهرستان دشتی در ورزشگاه تختی خورموج اظهار داشت: امروز آنچه که ملت ایران از آن برخوردارند استقلال و آزادی و نظامی است که مبتنی بر رای مردم و مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه مردم ما امروز در عرصه‌های مختلف شعار ما می‌توانیم را به مرحله اجرا گذاشته اند گفت: پارس جنوبی از افتخارات کشور و اقتدار برای ما است و مردان و زنان ما با اراده خود نشان داده اند که به دنبال عزت و استقلال اند.

رئیسی با بیان اینکه قدرت ملت تحریم‌ها و تهدید‌ها و جنگ نظامی ۸ ساله را شکست داد افزود: در جنگ ترکیبی دشمن به دنبال توقف قطار پیشرفت است، چون کشوری که در حال تحریم است با اینقدر پیشرفت همه را حیرت زده می‌کند. در جنگ نظامی و اقتصادی شکست خورد.

وی گفت: دشمن جنگ ترکیبی خود به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم بود و به تازگی در جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش آموزان و والدین هستند تا آشوب شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: دشمنان ما برای ناامید کردن مردم برنامه دارند، اما مردم در روز ۲۲ بهمن مقتدرانه و با بصیرت دشمن را شکست دادند.

رئیسی بیان کرد: دشمن اعتراف کرد که ۲۲ بهمن امسال با سال‌های دیگر متفاوت است، اما مردم برنامه‌های دشمن را نقش بر آب شد.

رئیسی با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان گفت: در موضوع پیش آمده در مدارس وزیر اطلاعات و وزیر کشور را مامور کردم در اسرع وقت پیگیری کنند و گزارشات را به طور کامل در اختیار مردم قرار دهند.

وی تصریح کرد: در سفر اول خود به استان بوشهر به دلیل شرایط کرونایی نتوانستم در میان مردم حضور پیدا کنم، اما در این سفر مسائل مردم را از نزدیک بررسی خواهیم کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy