Friday, Mar 3, 2023

صفحه نخست » آیا مسموم‌کردن دانش‌آموزان، تنها انتقام‌گیری است؟ کوروش گلنام

Kourosh_Golnam_2.jpgپیشینه حکومت تبهکار اسلامی نشان داده‌است که رهبر روانی و سرداران و مزدورانِ آدم‌خوارِ او، همیشه خواسته‌اند با یک تیر دو یا چند نشان بزنند. حکومت همیشه یک بحران را با ایجادِ ساختگی‌ی بحرانی دیگر پوشش داده است تا نگاه مردم و جهانیان را به سویی دیگر بکشاند.

دانش‌آموزان رهبر را هیج شمردند

در خیزش زن، زندگی، آزادی، دانش‌آموزان در سراسر کشور رهبر شارلاتان و روانی را روانی‌تر کرده و با بی‌باکی با شرکت در اعتراض‌ها، با شعارهایِ خود، با پاره‌کردن و لگد‌کوب‌کردنِ عکس‌های دو شارلاتان آخوند علی‌خامنه‌ای و آخوند خمینی آن دو را هیچ شمرده و بیزاری خود را از حکومت کودک‌کش اسلامی بیان‌کردند.

همه می‌دانند که آخوند خامنه‌ای با توطئه رفسنجانی و احمد خمینی در جای‌گاهی نشانده شد که نباید نشانده می‌شد. او که فردی خودخواه و چون کودکی لجوج است و بیماری سادیسم (مردم آزاری دارد، از هر گونه اعتراضی نسبت به‌ خود، کینه‌ به دل‌گرفته حتا اگر از سوی کودکانی باشد که هیچ کاری چون ابراز دیدگاه خود مبنی بر بیزاری از او و حکومت اسلامی انجام نداده‌اند. در هیچ دیکتاتوری این اندازه رذالت دیده نشده که کوشش کنند کودکان در آموزش‌گاه‌ها را مسموم کنند.
گفته شد آخوندعلی خامنه‌ای سادیسم دارد.
ببینیم کلینیک مشاوره آن‌لاین روانشناسی پیروزی، چه نشانه‌هایی برای کسی که سادیسم دارد، بیان داشته است:

"برخی از اجزای اصلی سادیسم عبارتند از:
قصد آسیب رساندن
لذت بردن هنگام درد کشیدن دیگران
عدم پشیمانی
عدم مسئولیت پذیری
برخی از ویژگی‌های معمول یک فرد با شخصیت سادیسمی عبارتند:
آنها از دیدن آسیب دیدگی مردم لذت می‌برند.
آنها از تحمیل درد به دیگران لذت می‌برند.
آنها فکر می‌کنند درست است احساس درد در دیگران ایجاد شود.
آنها در مورد آسیب رساندن به دیگران تخیل می‌کنند.
آنها دوست دارند دیگران را تحقیر کنند.
قلدری آنها ممکن است اشکال مختلفی داشته باشد. "
این کلینیک در آدرسُ زیر:
https://clinicpiroozi.com/

به این بیماری خامنه‌ای شارلاتانیسم را هم بیافزایید ببینید از این آدم چه معجون بیزارکننده‌ و شاخ‌داری به وجود می‌آید!

تردید نیست

هیچ تردیدی وجود ندارد که حکومت و شخص رهبر پشت این‌کار تبهکارانه و ناانسانی قرار دارند زیرا این‌کار در چنین گستردگی و در ده‌ها آموزش‌گاه در شهرهای گوناگون امکان‌های ویژه‌ای می‌خواهد که تنها حکومت می‌تواند داشته‌باشد. اگر اندیشه برنامه‌ریزان ترساندن دانش‌آموزان و پدر‌ومادرها بوده‌باشد که نتیجه واژگونه خواهدشد که در آینده خواهیم دید.

پشت پرده

این پرسش برای من در میان است که آیا پشت‌پرده، برنامه هولناک دیگری پیش برده نمی‌شود و با این برنامه ناانسانی، آخوند خامنه‌ای و سردارانِ خودفروش ومیهن‌فروش نمی‌خواهند نگاه مردم و جامعه جهانی را از آن برنامه پنهان دورنگاه داشته و به جایی دیگر بکشانند؟ آیا این روند گذشته از انتقام‌جویی از کودکان دانش‌آموز در راستایِ برنامه پنهانِ اتمی‌ی رژیم نیست؟ آیا رژیم که فروپاشی خود را به چشم می‌بیند، در تدارک پنهان برپایی جنگ و آشوبی نیست تا که شاید از گرفتار‌شدن به دستِ مردم و قانون بگریزد و یا، چنان‌که بارها به زبان گوناگون گفته‌است، پس از خود تنها زمین سوخته برجای بگذارد؟
درخواست تظاهرات از سویِ کانون صنفی آموزگاران برای ۱۶ اسفند
امیدوار باشیم آموزگاران تنها نمانند و آنان که می‌توانند از هر صنف و گروهی به آموزگاران بپیوندند. آن‌چه برای دانش‌آموزان، این نوگُلان جامعه ایران، رُخ داده است مسئله همه ما ایرانیان است. امیدوارم ما نیز در بیرون در افشایِ این تبهکاری‌های حکومت و پشتیبانی از دانش‌آموزان و آموزگاران هر کار از دستمان برمی‌آید، کوتاهی نکینم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy