Tuesday, Mar 7, 2023

صفحه نخست » خوابگزار اعظم به خواب نمای شارلی ابدو ورود می‌کند! اکبر دهقانی ناژوانی

Akbar_Dehghani_Najvani.jpgاین کاریکاتور‌های متحرک که چند ماه پیش بعد از جنبش انقلابی مهسایی شارلی ابدو فرانسوی برای آخوند‌ها ترسیم کرد و به آنها یاد داد که چه باید بکنند. با تمام ظاهری شوخ طبع و جوک مانندشان، ولی باطن و طبع خیلی خشن، پلید و پر رمز و رازی داشتند و دارند، البته برای کسانی که ظاهر بین و عقل شیرین مشنگ دارند، این کاریکاتور‌های شارلی ابدو جوک آبدار به حساب می‌آیند و بابت آنها غش می‌کنند. اما در آن شرایط بحرانی که جامعه ایران رو به فلاکت است. دامنه جنگ رژیم آخوندی با مردم دم از النصر بالرعب می‌زند و آتش به اختیار عمل می‌کند. کسی صحبت از شوخی و مزاح نمی‌کند، بخصوص افراد خبره، مثل شارلی ابدو که مدام با مغزشان کار می‌کنند و سر کوچک ترین و یا بزرگ‌ترین مسئله بدون حساب و کتاب نه حرفی می‌زنند و نه عمل می‌کنند، چون مسئولیت کشوری دارند، حتی شوخی‌های آنها پر معنی هستند. به قول شاعر بزرگ شادروان اخوان ثالث هفت لای مرگ اندود هستند. زنندگی شوخی‌های آنها از هزار فحش چارواداری بدتر و از سم مار و عقرب کشنده تر است. این افراد در غفلت مردم با پنبه سر می‌برند. یکی از این رندان شارلی ابدو فرانسوی است که ختم روزگار است و دستش توی دست چارلی ابدو انگلیسی است و برای نوکرانشان آخوندها، یعنی شارلی عبدل‌ها و چارلی عبدل‌های ایرانی و دار و دسته آنها سنگ تمام گذاشته و به آنها خط می‌دهند که‌ای عزیز جون تا به حال این ۴۳ سال هر کاری کرده‌اید و این مردم را غارت و آنها را کشته‌اید. هنوز روی خوب تون را نشان داده‌اید، چون از در جلویی مامان جانتان بیرون آمده بودید. اما الآن که جنبش انقلابی مهسایی شروع شده، مردم ایران، بخصوص نوجوانان و جوانان شما آخوند جماعت و دار و دسته شما را شناخته و دیگر زیر بار شما و خدای دروغین افراطی شما نمی‌روند. شما آخوندهای وازده هنوز خیلی چیز‌ها را یاد نگرفته‌اید، چون از در جلوی مامانجون خودتان بیرون آمده‌اید. بیایید که تا ما آن روی این سکه ۴۳ ساله که خیلی بد تر است را نشانتان بدهیم. آخوندهای واداده به التماس افتادند که هر چه شما می‌گویید و می‌خواهید ما با جان و دل عمل می‌کنیم. ما میلیاردها دلار بیشتر به شما پول می‌دهیم. فقط نگذارید که ما توسط این جوانان سقوط بکنیم. شارلی ابدو گفت این شد حرف حسابی. برای اینکه شما چند روزی بیشتر بتوانید در قدرت باشید لازم است آن روی این سکه پلید ۴۳ ساله را هم ببینید. برای چنین آمادگی باید از همان در جلویی مامان جانتان که از آن بیرون آمده‌اید برگردید داخل همانجا تا ما از نو شما را باز سازی و تکمیل کنیم تا خشن تر، گستاخ تر، بی رحم تر، بی منطق تر، بی ملاحظه تر و بی عقل تر و روی چنگیز، عربها و مغولان را کم کنید تا با چنین دد منشی بتوانید با این جنبش انقلابی مهسایی در بیفتید. شاری ابدو دست یک یک آخوندها را گرفت و فرستاد به داخل همان جایی که از آن بیرون آمده بودند، چون باید می‌رفتند از نو دوره بهتری ببینند.

https://t.me/peykeiran12/152754

شارلی ابدو یکی دو سه هفته‌ای در داخل آنجای عزیز حسابی این آخوندها را پرورش داد و از نو دوره‌های جدیدی به آنها یاد داد، مثل دوره مسمومیت دختران. بعداً که حسابی دوره‌های بی ناموسی، بی وجدانی، قساوت‌ و دشمنی را دیدند. به آنها گفت که آن در اولی برای شما بسته شده، چون شما خیلی تکمیل تر شده‌اید و برای هر جنایتی آمادگی لازم را پیدا کرده‌اید، پس بنابراین باید از آن در اصلی تر که خشن تر و لجنی است، یعنی از ماتحت مامان جونتان بیرون بیایید که شایستگی شما را دارد. از ماتحت مامان جان که بیرون آمدید، چون به تمام معنی ما شما را گُهی و لجن بار آورده‌ایم به همه جا، همه چیز و همه کس تِر می‌زنید. خدای مطلقگرای لجن مذهبی در ذهن و روح شما از عمل لجن شما راضی می‌شود، مثلا مسموم کردن دختران و پسران مدرسه‌ای، دبیرستانی، دانشگاهی و مردم عادی در اماکن عمومی، تجاوز، اعدام‌های بیشتر، اسیدپاشی، غارت تمام اموال باقی مانده دولتی و شخصی، بالا بردن تورم، فراهم آوردن قحطی، ایجاد ترس و وحشت که مبادا مردم حرف از نان و آب بزنید. آخوندها گفتند چه قدر خوب. ما اصلا نمی‌دانستیم که در ماتحت مامانجان تا این درجه ارتقاء پیدا می‌کنیم، پس بی خود نبوده که شبها در حوزه‌های علمیه به ما دوره‌های ماتحتی‌ می‌داده‌اند، چون می‌دانسته‌اند که روزی از جلو ما را به داخل شکم مامان جان می‌برند و دوره هایی می‌بینیم و پس از تکمیل شدن ما را از ماتحت مامانجانمان می‌آورند بیرون. با این درجه از تکمیلی شایستگی تِر زدن به تمام ایران و ایرانی را داریم به جهنم که میلیونها نفر کشته و آواره شوند. نهایتا برای بیشتر ماندن در قدرت با کمک اربابانمان جنگ خانمان سوز و تجزیه ایران را هم کلید می‌زنیم.

https://t.me/peykeiran12/153655

همه آخوندها از آنجای معروف ماتحت مامانجان که آمدند بیرون، خودشان را کامل پیدا کرده بودند، یعنی جهل مطلق، مظهر شیطنت، مافوق شیطان صفتی و خودشان را ژن برتر و بالاتر و مقام خود را از شیطان بالاتر دیدند. به پاس چنین درجه‌ای از مقام و منزلت در برابر شالی ابدو به خاک افتادند و از شارلی ابدو خواستند که آنها را بنده و عبد خود بخواند. شارلی ابدو گفت که به پاس این دوره‌ها که در ماتحت مامان جانتان دیدید شایستگی بندگی ما را دارید و اگر شما به درگاه ما هر آنچه به شما یاد داده‌ایم درست به جا بیاورید، در بارگاه قدر قدرتی ما بندگی شما مقبول می‌افتد و شایستگی بندگی ما را پیدا می‌کنید. اینها از نماز شب هم برای شما واجب تر هستند. شما از امروز همگی عبد ما هستید. اما از آنجایی که شما هنوز مسلمان هستید و نمی‌توانید هنوز زندگی اروپایی را درست بفهمید ما شما را نه در درجه شارلی ابدو و چارلی ابدو قبول می‌کنیم، بلکه در درجه شارلی عبدل و چارلی عبدل بندگی شما را قبول می‌کنیم. ‌برای نشان دادن اصالت آنجای مامان جانتان که از آنجا بیرون آمده‌اید باید این دوره هایی که دیده‌اید به خوبی انجام دهید، یعنی مسمومیتهای مختلف در مدرسه‌ها، راهنمایی‌ها، دبیرستانها‌ی دخترانه، پسرانه، دانشگاه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و اماکن عمومی پر رفت و آمد بخوبی اجرا شوند تا نشان بدهید که شایستگی ماتحت مامانجانتان را دارید. همانطور که مامان جان شما را از ماتحت خود به بیرون تِر زد شما هم باید تِر بزنید به همه جای ایران تا حدی که هیچ کس نتواند این گند و گُه و لجن شما را پاک و بر طرف کند. خواب گزار اعظم عده‌ای ایرانی را در کاخ الیزه فرانسه می‌بیند که آنقدر در خواب و خیال غوطه ور بوده و هستند که در عالم خواب و خیال شیطان را می‌بینند که در دستهای خود طنابهای باریک و کلفتی دارد. بعضی از این طنابها پاره شده‌اند. در عالم خواب جلو می‌روند و از شیطان می‌پرسند که جناب شیطان این طنابها چیست؟ شیطان می‌گوید با این طناب‌ها افراد را به طرف خودم می‌کشم. طنابهای باریک مال افرادی هستند که سست بنیاد هستند و زیاد مقاومت نمی‌کنند. طنابهای کلف مال افراد سر سخت است که به سختی کشیده می‌شوند. طنابهایی که پاره شده‌اند مربوط به افرادی بوده‌اند که به هیچ وجه نتوانسته‌ام آنها را به طرف خود بکشم و این طنابها پاره شده‌اند. این افراد در عالم رؤیا از شیطان می‌پرسند، پس طنابهای ما کو؟ شیطان می‌گوید که شما به طناب احتیاج ندارید. شما خودتان آمده‌اید پیش من. یکی از آنها از شیطان می‌پرسد که آیا طنابی برای آخوندها هم داری؟ شیطان در جواب می‌گوید که آخوندها همه جوری دوره دیده‌اند و به من هم درس می‌دهند، چون آنها در ماتحت مامان جانشان توسط شارلی ابدو دوره دیده و از آنجا بیرون آمده‌اند. می‌گویید نه از شارلی ابدو فرانسوی بپرسید!
خواب گزار اعظم (آگاهی جمعی و فردی) طرفهای من مردم ایران هستند. آهای مردم روی سخنم با شما مردم شریف ایران است. ما داریم کم کم بیدار می‌شویم. ما نباید فریب هیچ کسی را بخوریم. فرقی نمی‌کند که شارلی ابدو فرانسوی و چارلی ابدو انگلیسی و یا شارلی عبدل و چارلی عبدل ایرانی، یعنی آخوندها باشند. ما مردم در کوچه‌های انقلاب مهسایی هستیم. کوچه‌های انقلاب مهسایی را با هم در نوردیم. آنهارا به هم گره بزنیم. پیروزی انقلاب مردمی مهسایی از آن ماست. ما با اتحاد و همت والای همدیگر این رژیم منفور را سرنگون می‌کنیم.
حافظ بزرگ می‌فرمایند؛
هر کو نکند فهمی زین کِلکِ خیال انگیز
نقشش به حرام ار خود صورتگر چین باشد
آن نیست که حافظ را رندی بشد از خاطر
کاین سابقه پیشین تا روز پسین باشد
گرَم که شارلی و چارلی عدوی کینه سرند (نگارنده)
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد (حافظ)

اکبر دهقانی ناژوانی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy