Sunday, Mar 26, 2023

صفحه نخست » عربستان، اروپا و آمریکا، تسلیم جمهوری اسلامی را، به ملت ایران مدیونند، علی اکبر امیدمهر‎‎

Aliakbar_Omidmehr.jpgدور زدن دولت رئیسی و کنار گذاشتن وزیر خارجه وی و اعزام نمایندگان شخص خامنه ای،برای تعامل با عربستان و همچنین پذیرش شرایط آژانس بین المللی انرژی اتمی، در حقیقت یابی سه مرکز مورد مناقشه اتمی را، جهان آزاد به خون ملت ایران و کشتارهای هفت ماه گذشته زنان، کودکان، جوانان و زندانی و شکنجه دهها هزار ایرانی خواهان آزادی، عدالت و رهائی از یوغ بساط جمهوری اسلامی مدیون است.

اعزام نمایندگان شخص خامنه ای به چند کشور از عربستان،عراق تا لبنان،در اجابت از خواسته های کشورهای مزبور،در عین حال،حاکی از این است.که جمهوری اسلامی در آستانه فروپاشی قرار گرفته و دل بستن به حمایت پوتین و روابط کج دار و مریز چین، ناجی بساط رژیم اسلامی از مقوله سرنگونی نخواهد بود. این تسلیم، شرایط و ماده تبصره ها و قواعد خاص خود را دارد. که در دیدار اخیر نماینده خامنه ای از لبنان و ملاقات با رهبر حزب الله،کاملا هویدا بود. نماینده مزبور قبل از این دیدار،با وزیر خارجه لبنان دیدار داشته،چون بعد ازین دیدار گفته شده،رژیم تهران همه جریان های سیاسی لبنان را،به رسمیت شناخته و به تسریع در روند تشکیل دولت تشویق می کند.این یعنی حزب الله مجبور شده، بن بست تشکیل کابینه را ،گشوده و خللی در روند جریان ریاست جمهوری،دولت و مجلس لبنان ایجاد نکند.دیدار اخیر بشار اسد از امارات و تحرکاتی که در عراق رخ داد. حاکی از این است.که خامنه ای برای بقای خود، مجبور به نوشیدن جام زهر های متعددی گردیده،که در راس آن، ابطال پروسه دخالت نیروهای نیابتی در مسائل کشورهای عرب خاورمیانه می باشد.
به این ترتیب، تسلیم حوثی های یمن به عربستان و کوتاه آمدن رژیم در مسائل سوریه،لبنان ،عراق و.. زمینه را، برای تعطیلی نیروهای نیابتی و بازگشت نیروهای سپاه به مرکز فراهم میسازد.خامنه ای تصور می کند. با توسل به پروسه تعامل با غرب و احیای برجام و بدست آوردن دهها میلیارد دلار ناشی از رفع تحریم ها می تواند. رژیم خود را حفظ نماید.اما وی در تحقق این هدف ،با سه مشکل بنیادی مواجه است:
الف-علیرغم انکار خامنه ای در همکاری با پوتین در جنگ اوکراین و رد تحویل هر گونه موشک و پهپاد به روسیه،پوتین بلافاصله بعد از اظهارات شب عید نوروز خامنه ای،با پهپادهای اعطائی رژیم به شهرهای اوکراین حمله نموده و در عمل خلاف آن را ثابت نمود.
ب- با آزاد شدن نیروهای نیابتی و مزدوران و تروریست های رژیم،تکلیف این آدمشکان و تروریست ها چه خواهد شد؟ مگر آنها بیکار می نشینند؟ آیا در اقدامی معکوس،تیرهای غیب خود را، نثار رژیم ولی فقیه چه مستقیم و چه غیر مستقیم ( نوکری حریف رژیم یا دولت دیگر را پذیرفتن ) نمی کنند؟
پ- خامنه ای تصور نمود ،با شیمیائی کردن دختران مدارس و تعمیم این حملات شیمیائی، به زنان یک مجلس عروسی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه،قیامی را که از قتل بیرحمانه مهسا امینی آغاز شد و هنوز ادامه دارد.به بن بست خواهد کشاند.اما خیزش مردم ایران در همان شب سال جدید. که وی سخنرانی میکرد.نشان داد ،که این رشته سر دراز دارد و تا مهر باطل زدن بر جمهوری اسلامی و تحقق اهداف قیام و رسیدن به آزادی و سکولاریسم و عدالت ،ادامه دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy