Monday, Apr 10, 2023

صفحه نخست » چرا رژیم در جنگ حجاب با ملت شکست خورده و سرنگون می‌شود؟ علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgاخطار فرمانده نیروهای انتظامی رژیم، به زنان کشور که کشف حجاب نموده‌اند. اعلان جنگی است. که جنبه با دم شیر بازی کردن را داشته و سرانجام بازنده آن، خود رژیم خواهد بود. زنده یاد مهسا امینی را، به بهانه حجاب کشتند و از آن روز، برای این که مهسا‌های دیگری کشته نشوند. زنان کشور، چاره حفظ جان نصف جمعیت کشور را، در کشف حجاب دیدند و این کشف حجاب زندگی بخش، کماکان ادامه دارد و آنچنان همگانی و سراسری شده، که مصداق گرحکم شود مست گیرند. در شهر هرآنچه هست گیرند، را پیدا کرده است.

علت تداوم جنبش مهسا (زن زندگی آزادی) این است. که هر زنی بخاطر کشف حجاب، مورد تعدی و سرکوب عمال رژیم قرار می‌گیرد. پدری، برادری، دائی، عمو یا فرزند پسری دارد. که هرگونه گستاخی از سوی رژیم، به یکی از اعضای خانواده، آنها را وادار به صف آرائی، در مقابل رژیم می‌کند. این مردان، حفظ جان زنان خانواده را، به خطرات حکم حکومتی حفظ حجاب، ترجیح می‌دهند.
در تاریخ شواهدی است. که مسائل حول و هوش زنان کشور و بی احترامی به آنها از سوی حاکمیت، موجب تغییرات ساختاری و اتفاقات شگفت انگیزی شده است. از جمله رفتار ناهنجار پنج ایلچی مغول، به زنان خانواده روستائی، در خراسان موجب می‌گردد. مردان خانواده، این توهین را بر نتابیده، هر پنج مغول را، به قتل برسانند. حاکم سبزوار، نیروی انتظامی می‌فرستد. که با قیام و مقاومت اهالی شکست می‌خورد. سرانجام، حاکم مغولان طغا تیمور، لشکر کشی می‌کند. که وی نیز شکست خورده و در جنگ کشته میشود. با مرگ وی، حکومت ایلخانان وحشی مغول در ایران، خاتمه می‌یابد.
سیف فرغانی شاعر معاصر مغولان، که پنج سال قبل از این انقراض فوت می‌کند. شعری سروده، که سقوط مغولان را، پیش بینی نموده است:
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد. هم رونق زمان شما نیز بگذرد.
آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست. باد سم خران شما نیز بگذرد.
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت. این عوعوی سگان شما نیز بگذرد.
این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید. نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد.

علی اکبر امیدمهر



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy