Sunday, Apr 30, 2023

صفحه نخست » جنابان ملی گرای مجلس اسراییل! مثل بچه آدم از اشتباهی که کردید عذرخواهی کنید و شکرخوردن تان در مورد تجزیه ایران را پس بگیرید؛ ف. م. سخن

IMG_2015.pngانگار خوشحالی از این که کشوری همراه تمام و کمال مردم ما و علیه حکومت نکبت اسلامی ست به ما نیامده است.

البته ترکیب خوشحالی با کمی خوشخیالی، در جهانی که همه چیز در آن تیره و تار و پر از نامردی و نامردمی ست گاه لازم است ولی حواس مان نیز جمع است که پا به تله ندهیم و در لجن زاری که دشمنان ایران برای ما به وجود آورده اند نیفتیم.

هنوز چند روزی از سفر تاریخی و به نفع ایرانِ شاهزاده رضا پهلوی به اسراییل نگذشته که خبر می آید برخی نمایندگان ملی گرای مجلس اسراییل، از تجزیه ایران حمایت کرده اند.

باید در ابتدا و به شکل روشن به این نمایندگان گفت خیلی خیلی غلط کرده اید و شکر زیادی میل فرموده اید.

ما اگر حکومت نکبت اسلامی را نمی خواهیم برای حفظ ایران به همین شکل و اندازه ای ست که امروز وجود دارد و برای مردمی که برای میلی متر به میلی متر این سرزمین حاضر ند از جان خود بگذرند.

ما حکومت نکبت اسلامی را نمی خواهیم تا ایران برای ما باقی بماند.

ما حکومت نکبت اسلامی را نمی خواهیم تا تمام مردم ایران در این ۱،۶۴۸،۱۹۶ کیلومتر مربع سرزمین، زندگی آزادانه و شایسته انسان امروز را داشته باشند.

این که عده ای که «ایرانی نیستند» خواهان کندن بخش هایی از این سرزمین، و ایجاد کشوری جدید برای خود هستند، در اصل اعلان جنگ به ایرانیانی ست که حاضر نیستند یک وجب از این خاک را به هیچ قیمت و به هیچ دلیلی از دست بدهند.

البته چون تجزیه طلبان در قد و قواره ای نیستند که مردم بخواهند آن ها را گوشمالی بدهند، شما فقط صدای قدقد از راه دور آن ها را می شنوید که در اقلیم های گوناگون و در کشور حیدر علی یف یا فلان قلی اف، در لانه مرغ های خود پنهان شده اند و قدقد کردن شان هم تا زمانی که دست به کار قابل توجهی نزده اند ایراد ندارد.

اما شماها که برای حفظ قطعه خاک کوچکی که بالاخره آن را به دست آورده اید و دنیا هم بالاخره شما ها را به رسمیت شناخته است، و امروز جمهوری نکبت اسلامی نیز همراه و یار کسانی شده که این تکه خاک را می خواهند از دست شما بیرون بیاورند و شماها را روانه ی آلاسکا و کانادا نمایند، باید بدانید که از دست دادن کل یا بخشی از سرزمین مادری یعنی چه.

بنابراین از شماها انتظار نمی رود شکر زیادی بخورید یا لقمه ی درشتی بر دارید که راه گلوی تان را بگیرد و خفه تان کند.

سفر شاهزاده یا هر کس دیگر به کشور شما نباید حمل بر چیزی شود و خدای نخواسته مثل آدم های ندید بدید، روی تان را به مردم ایران باز کند و چیزهایی درخواست کنید و بخواهید که قطعا ذره ای از آن نصیب شما یا هم پیمانان شما نخواهد شد.

بنابراین هر چه زودتر از بیاناتی که فرموده اید عذرخواهی کنید و ما هم آن را حمل بر اشتباهی بزرگ از طرف شما خواهیم کرد که خوشبختانه خیلی زود آن را جمع و جور کرده اید.

نکته ی آخر این که این خواست ابلهانه حتی اگر از طرف یک نفر از مخالفان حکومت و دولت و مردم اسراییل مطرح شده باشد، برای ما معنی اش آزادی بیان در یک کشور دمکراتیک نیست چنان که شما نیز نخواهید پذیرفت، احدی در باره ی هولوکاست و جنایت های هیتلر نسبت به یهودیان، خلاف آن چه بر آن ها رفته است سخن بگوید و آن را حمل بر دمکراسی و آزادی بیان کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy