Monday, May 1, 2023

صفحه نخست » ارگاسم یک زن در جریان کنسرت ارکستر فیلارمونیک خبرساز شد

orgs.jpgیورونیوز - هرچند تا کنون به لحاظ علمی ثابت نشده است که یک موسیقی عاشقانه بتواند باعث تجربه کردن ارگاسم در انسان‌ها شود، با این حال حاضران در یک کنسرت موسیقی کلاسیک در شهر لس‌آنجلس آمریکا می‌گویند شاهد این رخداد بوده‌اند.

مطابق آن‌چه شاهدان عینی گزارش کرده‌اند یکی از شرکت‌کنندگان کنسرت جمعه شب (۲۸ آوریل) در میانه اجرا صدای بلند و ناله‌ای از خود درآورده که ظاهراً یک ارگاسم تمام‌عیار بوده است.

یک کلیپ صوتی که ادعا می‌شود مربوط به لحظه‌ی اوج لذت جنسی این زن در سالن کنسرت والت‌ دیزنی لس‌آنجلس بوده در فضای مجازی منتشر شده و بحث‌های زیادی میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.

👈مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

شرکت‌کنندگان در کنسرت می‌گویند این اتفاق زمانی رخ داد که ارکستر مشغول اجرای سمفونی شماره ۵ چایکوفسکی بوده است.هرچند این قطعه را یکی از شاهکارهای دنیای موسیقی خوانده‌اند، با این حال تا کنون گزارش نشده بود که در زمینه به ارگاسم رساندن زنان هم شاهکار کرده باشد.

مگنوس فاینس، آهنگساز بریتانیایی که در مراسم حضور داشت، در توییتی نوشت: «یک زن از بین تماشاگران در موومان دوم با صدای بلند و به صورت کاملی ارگاسم داشت. گروه البته مودبانه به اجرای خود ادامه داد.»

این در حالی است که یکی از شرکت‌کنندگان در پاسخ به آقای فاینس نوشت که گمان نمی‌کند این ناله مرتبط با ارگاسم بوده باشد: «من آنجا بودم. این چیزی نیست که اتفاق افتاده است. زن بیچاره یک جور مشکلی برایش پیش آمده بود. همه نگران بودیم که شاید یک مسئله اورژانسی پزشکی باشد.»

در مقابل اما آهنگساز بریتانیایی پاسخ داده که خود او در نزدیکی صحنه حضور داشته و ۸ دوست دیگرش هم که به شکلی اتفاقی در کنسرت حضور داشتند شاهد ماجرا بوده‌اند و همه به نتیجه مشابهی رسیده بودند. وی گفت: «آن زن تا پایان اجرا حضور داشت و رفتارش مشهود بود. هرچند برداشت تائید شده من صرفا یک مشاهده است.»

در همین حال روزنامه لس‌آنجلس تایمز به نقل از مولی گرانت، یک تماشاچی که در کنسرت آن شب حضور داشته، صدا را به عنوان «جیغ یا ناله» توصیف کرده است. این روزنامه به نقل از خانم گرانت نوشته است: «من زنی را دیدم که نفس‌نفس می‌زد و با شریک زندگی خود نشسته بود. همسرش لبخند می‌زد و به او نگاه می‌کرد (نه طوری که باعث معذب شدنش بشود). بسیار زیبا بود.»

برای اینکه بتوان تصوری از پس‌زمینه ارگاسمی آهنگ هم داشت، یادداشت برگزارکنندگان کنسرت برای توصیف موومان دوم چایکوفسکی در بروشور ارکستر فیلارمونیک می‌تواند کمی روشن‌کننده باشد: «تم اصلی این بخش دلپذیر از یک آهنگ عاشقانه محبوب اقتباس شده است. با این حال گروه ارکستر با اجرای خود تلاش می‌کنند حال و هوا را از قطعه احساساتی به سمت یک قطعه رمانتیک ببرند.»

این اتفاق باعث بالا گرفتن بحث‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی شده است که آیا ارتباط بالقوه‌ای میان ارتعاشات موسیقایی عمیق و ارگاسم زنانه موجود هست یا نه؟

ادعاها درباره اینکه بعضی نت‌های موسیقی می‌توانند باعث ارگاسم شوند پیشتر نیز سابقه داشته است. در سال ۲۰۱۷ یک نوازنده گیتار بیس ادعا کرد که از دوست دخترش خواسته روی اَمپلی‌فایر او بنشیند و نت فا دیز را نواخته است. ظاهراً این یک موفقیت بزرگ بوده است. البته قبل از اینکه همه شروع به خرید گیتارهای باس و اَمپلی‌فایرهای مناسب کنند باید گفت که راز این شاهکار ارگاسم‌انگیز ممکن است در این واقعیت نهفته باشد که ارگاسم ارتباط زیادی با ارتعاش دارد.

هرچند تصور اینکه فردی تنها با ارتعاشات صدایی به اوج لذت جنسی برسد می‌تواند کمی دور از ذهن به نظر برسد، با این حال برخی نوازندگان و سازندگان ساز در پی این مطلب رفته‌اند.

برای مثال کریگ هاکسلی یک ساز موسیقی الکتریک ساخته که از یک دسته فلزی به طول ۳.۵ تا ۵ متر با سیم‌های متعدد تشکیل شده است و در زیر آن پیکاپ‌های گیتار الکتریک (که وظیفه تبدیل ارتعاش سیم‌ها به سیگنال‌ را دارند) نصب شده‌اند. با حرکت دادن این پیکاپ‌ها صدای گیتار نیز عوض می‌شود.

این ساز در نت‌های زیرین (که می‌تواند تا نت می پیانو برسد) ارتعاشات شدید‌تری تولید می‌کند. آقای هاکسلی ادعا کرده که ساز او می‌تواند با نواختن یک نت به زنی که در اتاق نشسته ارگاسم را القا کند.

تاییدی برای اثبات این قضیه در دست نیست، با این حال گفته شده که وقتی نت می با این آلت موسیقی آهنگ فیلم « پیشتازان فضا» (تولید شده در سال ۱۹۷۹) در جریان یک کنسرت در سال ۱۹۹۰ در نیویورک نواخته شده چندین زن تماشاچی نتوانسته‌اند خودشان را کنترل کنند و شد آنچه شد.

بعد از آن یک ایستگاه رادیویی در استرالیا دست به انجام آزمایش مشابهی زد تا امتحان کند آیا صدای این ساز موجب ارگاسم می‌شود یا نه. در این آزمایش با پخش یک قطعه مکرر توسط همان آلت موسیقی از شنوندگان زن خواسته شد هر گونه تحریکی را که تجربه کردند، گزارش کنند.

آزمایش‌کنندگان در نهایت اما گفتند که نتیجه ناامیدکننده بوده است، چرا که هیچیک از شنوندگان برنامه احساسی را که دال بر برانگیختگی باشد گزارش نکردند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy