Sunday, May 28, 2023

صفحه نخست » کشف جسد تکه تکه شده یک زن در میدان آزادی

muderazadi.jpgکشف جسد در میدان آزادی؛ پلیس: «تاکنون نشانه‌ای از زنجیره‌ای بودن قتل‌ها» دیده نشده است

رادیو فردا - در حالی که پس از کشف جسد مُثله‌شده یک زن جوان داخل ساک ورزشی در میدان آزادی تهران، نگرانی‌هایی در شبکه‌های اجتماعی دربارهٔ احتمال فعال بودن یک «قاتل زنجیره‌ای» که زنان را می‌کشد و به شیوه یکسان جنازه آنها را رها می‌کند مطرح شده است، «یک منبع آگاه در پلیس» چنین احتمالی را رد کرده است.

در هفته‌های اخیر جسد تکه‌تکه‌شده چند زن در شهرهای مختلف ایران کشف شده بود که آخرین مورد مربوط به میدان آزادی در تهران بود. اما روزنامه جام جم روز ۷ خرداد به نقل از «یک منبع آگاه» در پلیس نوشته است فردی که پیش از این در ارتباط با مثله کردن زنی در شهر آباده فارس بازداشت شده بود، «اعتراف» کرده است، و در مورد پرونده میدان آزادی تهران «تاکنون» نشانه‌ای از قتل‌های زنجیره‌ای دیده نشده است.

crimescene.jpgرد چنین احتمالی از سوی پلیس در حالی اعلام شده است که به نوشته «جام جم»، پس از گذشت چهار روز از کشف جسد زن جوان در میدان آزادی تهران، هویت او با انگشت‌نگاری مشخص نشده و گزارشی دربارهٔ گم شدن زنی با این مشخصات به پلیس نرسیده و قربانی هنوز شناسایی نشده است.

بنابر این گزارش، مشخص شده است که جسد متعلق به زنی حدودا ۲۵ ساله، اهل یکی از شهرهای اطراف تهران، بوده و جسد تکه‌تکه‌شده او حدود پنج ساعت پس از مرگش در یک ساک ورزشی و چهار کیسه پلاستیک در آن محل رها شده است.

کارآگاهان پلیس آگاهی به انگشت‌نگاری از جسد پرداختند اما زن جوان سابقه دستگیری و اعتیاد نداشته است. در گزارش آمده است که او «موهای مدل پسرانه داشت و تتویی روی بدن نداشت.»

همچنین در گزارش روزنامه جام جم آمده که بر اساس بررسی پزشک جنایی مشخص شد زن جوان «همان روز» کشف جسد به قتل رسیده و نیروهای پلیس احتمال می‌دهند با یک «قاتل خونسرد» روبه‌رو هستند. رها کردن جسد در منطقه‌ای پر رفت‌وآمد به این دلیل بوده که قاتل قصد داشته «بقایای جسد پیدا شود.»

زن‌کشی و همسرکشی در ایران در سال‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy