Friday, Jun 9, 2023

صفحه نخست » احمد خاتمی سکته قلبی کرد

01_ahmad.jpgاحمد خاتمی سکته قلبی کرد

امام جمعه موقت تهران در بیمارستان بستری شد

ایران وایر - بر اساس گزارش خبرگزاری‌های ایران، «احمد خاتمی»، سخنگوی مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران بر اثر سکته قلبی در بیمارستان بستری شده است.

در این خبر که عصر روز پنج‌شنبه ۱۸ خرداد، در سایت «اطلاعات آنلاین»منتشر شده، جزئیات بیشتری در مورد وضعیت خاتمی و نام بیمارستان فاش نشده است.

احمد خاتمی، سخنگوی مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، یکی از جلوداران نفرت‌افکنی در جمهوری اسلامی است؛ او هر جایی که «علی خامنه‌ای» از بیان صریح خودداری می‌کند، به فاصله چند روز، همان نظرات را با صراحت کامل و بدون پرده‌پوشی، به زبان می‌آورد.

این روحانی ۶۲ ساله‌ای که بیش از دو دهه در قدرت بوده، بارها به معترضان در سال‌های اخیر حمله کرده است.

او پس از اعدام محسن شکاری یکی از معترضان اعدام شده گفته بود: «ما تشکر می‌کنیم از قاطعیت قوه‌قضاییه که در همین روزها، اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد، تا بدانند قانون در این کشور حکمفرماست. این‌ها در پی بردگی زن هستند، در حالی که اسلام به زن حیات و کرامت داد و شخصیت زن را احیا کرد.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در اظهاراتی که واکنش‌های گسترده‌ای را به همراه داشت، در مورد برخورد با بی‌حجابان گفته بود: «عده‌ای می‌گویند چرا به چهار تار موی زن که بیرون است گیر می‌دهید، اما به دزدی ها و اختلاس‌ها گیر نمی‌دهید؟ بزرگ شدن گناهی به معنای تحقیر گناه دیگر نیست، قطعا دزدی کردن و اختلاس گناه است، اما بی‌حجابی هم گناه است، اتفاقا بسیاری از بی‌حجاب‌ها، زن‌ها و بچه‌های همان دزدها هستند.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy