Monday, Jun 12, 2023

صفحه نخست » معاون حوزه علمیه اصفهان: صنعت سکس بسیار درآمدزا است

01_akh.jpgایران اینترنشنال - حسین مومنی، معاون حوزه علمیه اصفهان لباس روحانیت را «سنبل دین» خواند و گفت دشمن می‌خواهد روحانیت را به آنجا برساند که این لباس را در بیاورند.

او با بیان اینکه صنعت سکس بسیار درآمدزا و منبع درآمد بسیاری از کشورهاست اشاره کرد ایران به دلیل شبکه‌های اجتماعی جدای از این مساله نیست.

***

حفظ و حراست از اعتقادات اسلامی، وظیفه اصلی و اول طلاب

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با بیان اینکه تقابل خط شیطان با دین، روز به روز پررنگ‌تر می‌شود، گفت: این از آثار ظهور است و زمانی که ظهور امام زمان نزدیک می‌شود، مرزبندی‌های این دو جبهه کاملا مشخص می‌گردد.

وی اضافه کرد: این موج در کشور ما نیز به گونه‌ای خود را نشان می‌دهد و پشت سر آن سازمان‌ها، نهادها و پول‌هایی است که خرج می‌شود، زیرا منافع کمپانی‌های بزرگ دنیا که در واقع حرف اول را در سیاست‌های دنیا می‌زنند، مسائل اقتصادی است و مهم‌ترین بخش مسائل اقتصادی، بی بندباری است.

استاد حوزه علمیه اصفهان، با تأکید بر تأثیر و نفوذ روزافزون رسانه‌ها در ترویج بی بندوباری، تصریح کرد: صنعت سکس یک صنعت بسیار درآمدزا است و درآمد بسیاری از کشورها مبتنی بر این مسئله است و این از مشکلاتی بوده که امروزه در دنیا وجود دارد و به تبع کشور ما نیز جدای از این مسئله نیست و دلیل آن نیز وجود شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy