Tuesday, Jun 27, 2023

صفحه نخست » خامنه ای و راه رفتن روی اعصاب مردم؛ اپوزیسیون و خط خطی کردن اعصاب مردم؛ از شروع کارزار سه ماهه چه خبر؟!؛ ف. م. سخن

fms.jpgسایت «انتخاب» امروز ویدئویی از سد علی منتشر کرد که در آن می گوید:
«اینکه یک عده با استفاده از فضای مجازی یا غیرمجازی روی اعصاب مردم راه بروند و امنیت ذهنی مردم را به هم بزنند و مردم را بترسانند، خلاف مقتضی احیای حقوق عامه است».

این راه رفتن روی اعصاب حکومت کاملا قابل فهم است چون کار دیگری غیر از این بلد نبوده و نیست و چه بسا این کار را عمدا انجام می دهد تا ذهن مردم به جای موضوع اساسی «سرنگون کردن حکومت»، مشغول موضوعات مسخره ای مثل تغییر ساعت کار ادارات و کمک جمهوری نکبت به پوتین علیه واگنرها و امثال این ها شود.

بالاخره هر ساعت افزودن به عمر این جمهوری فضاحت و رسوایی، عملی مهم به شمار می آید تا روزی که سد علی سقط شود و ببینیم بعد از آن چه اتفاقاتی در کشور خواهد افتاد.

اما از این طرف هم، یعنی از طرف اپوزیسیون هم کم روی اعصاب مردم راه نمی روند و حتی این اعصابِ به شدت حساس شده را کم خط خط ی نمی کنند.

اکنون چند هفته از پُست شاهزاده رضا پهلوی و علی کریمی و شاهین نجفی که نوشته بودند:

«....زادروز مجیدرضا را به شروع کارزاری سه ماهه بدل کنیم و با برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و همبستگی بیشتر، آماده اعتراضات و اعتصابات در سال روز جاودانه شدن مهسا امینی شویم....»

می گذرد و دریغ از یک خط خبر که دستکم به مردم بگویند این «شروع» چگونه «شروع» شده است یا چگونه «شروع» خواهد شد تا مردم دستکم بدانند چه برنامه هایی برای ادامه اعتراضات در دست تهیه است.

البته «شروع» فصل تابستان و تعطیلات را در پیش داریم و معمولا اهل سیاست ما چه حکومتی چه اپوزیسیون برای خستگی در کردن به خاطر ماه ها تلاش جانفرسا، چند وقتی به خودشان استراحت می دهند، ولی انتظار می رود کسانی که برای شروع کارزار تاریخ تعیین کرده اند از این تعطیلات صرفنظر کنند و به اندازه ی انتشار ۲ خط خبر، چشم مردم منتظر را روشن کنند، تا آن ها هم برای استراحت تابستانی شان بتوانند برنامه ریزی کنند!

امیدوارم این انتظار زیادی از عزیزان اپوزیسیون نباشد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy