Friday, Jun 30, 2023

صفحه نخست » ابوالفضل قدیانی:از زندان استقبال می‌کنم؛ زندانیان سیاسی سند محکومیت استبداد دینی و علی خامنه‌ای هستند

01_ghadiani.jpg

ده ماه حبس به جرم تبلیغ علیه نظام

قدیانی، همچون گذشته می‌گوید که در دادگاه‌های انقلاب اسلامی حاضر نمی‌شود چون آن را غیر قانونی می‌داند و تأکید دارد که «برای اجرای حکم غیر قانونی حاضر خواهم شد چرا که « علی‌رغم تمام بیمارهایی که دارم از زندان استقبال می کنم و مشتاقم در زندان کنار و همراه برادران و دوستان عزیزم باشم» و «مبارزان سیاسیِ در زندان را سند محکومیت نظام استبداد دینی و علی خامنه‌ای مستبد خود پرست امروز ایران می دانم»

ابوالفضل قدیانی عضو سازمان مجاهدین انقلاب اعلام کرد به دادگاه انقلاب احضار شده اما از آنجا که این دادگاه را «غیرقانونی» می‌داند، در آن حضور نخواهد یافت.

متن کامل نوشته ابوالفضل قدیانی

روز پنجشنبه ۱۴۰۲٫۴٫۸ مطلع شدم یک ابلاغیه و دو احضاریه با فاصله چند روز در سامانه قضایی درج شده‌است. ابلاغیه حاوی حکم ده ماه حبس به جرم تبلیغ علیه نظام توسط شعبه ۲۸ دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران بدون اسم و امضای رئیس دادگاه غیر قانونی . احضاریه اول مبنی بر حضور در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران «در خصوص شکایت علیه شما مبنی بر تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی» تاریخ حضور ۱۴۰۲٫۴٫۱۲. احضاریه دوم مبنی بر حضور درشعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری در مجتمع قضائی کارکنان دولت تهران، تاریخ حضور ۱۴۰۲٫۴٫۱۸. «در خصوص شکایت علیه شما مبنی بر نشر اکاذیب در فضای مجازی»، اتهامی که یکی از جرم‌هایی است که دائماً علی خامنه‌ای خود کامه قدرت پرست ایران مشغول ارتکاب آن است اما دادستان دست‌نشانده و گوش به فرمانش به من و امثال من نسبت داده‌است.

همان‌طور که مکرر اعلام کرده‌ام دادگاه‌ها و دادسراهای انقلاب را به استناد ماده ۱۵۶، ۱۷۲ و ۱۷۳ غیر قانونی و آراء صادره از این مراجع نیز غیرقانونی است زیرا به استناد اصل ۱۶۸ قانون اساسی و تبصره ذیل ماده ۲۰ قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مصوب ۱۳۷۳ و اصلاحی سال ۱۳۸۱ رسیدگی به جرائم سیاسی و مطبوعاتی باید انحصاراً و اختصاصاً در دادگاه‌های دادگستری با حضور هیات‌منصفه واقعی نه حکومتی و به صورت علنی باشد لذا محاکمه و صدور رای و اجرای آن، عملی مجرمانه و فاقد وجاهت قانونی و قابل تعقیب و مجازات است (البته مشروط بر این که دستگاه قضایی مستقلی وجود داشته باشد که در حال حاضر استقلال دستگاه قضایی آرزویی بیش نیست و در نظام جمهوری اسلامی غیر ممکن است که یک دستگاه قضایی مستقل ایجاد شود فقط با برکناری علی خامنه‌ای، خود کامه قدرت پرستِ نظام سرکوبگر جمهوری اسلامی است که دستگاه قضایی مستقل که از ارکان اصلی استقرار دموکراسی و اجرای عدالت است می تواند ایجاد شود و امیدوارم این‌مهم چندان طول نکشد).

بنابراین در دادسرا، دادستانی و دادگاه‌های غیر قانونی و تحت امر نیروهای امنیتی از جمله شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری در مجتمع قضائی کارکنان دولت تهران که تمامی آنها تحت فرمان و کنترل مستبد قدرت پرست امروز ایران علی خامنه‌ای هستند حاضر نخواهم شد . علی القاعده برای اجرای حکم بنده را احضار خواهند کرد البته که برای اجرای حکم غیر قانونی حاضر خواهم شد چرا که اولاً علی‌رغم تمام بیمارهایی که دارم از زندان استقبال می کنم و مشتاقم در زندان کنار و همراه برادران و دوستان عزیزم باشم ثانیا مبارزان سیاسیِ در زندان را سند محکومیت نظام استبداد دینی و علی خامنه‌ای مستبد خود پرست امروز ایران می دانم که دشمنی او با ملت ایران بر همگان ثابت شده‌است

ابوالفضل قدیانی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy