Saturday, Jul 1, 2023

صفحه نخست » الشرق: حلقه نیویورک، ظریف، نایاک و رابرت مالی، شرمسار تاریخ اند

qfar.jpgترجمه مصاحبه عرفان قانعی فرد با تلویزیون الشرق:
۱.حلقه نیویورک، همان حلقه مافیای اصلاح طلبان است که تحت نظر مصالح امنیتی حرکت می کنند. و هدف شان فروش نفت / پروژه ای است برای نفوذ در رسانه های آمریکا / نفوذ در لابی ها و اندیشکده ها / جذف نیرو و نفوذ در مافیای رسانه های فارسی خارج از کشور. گاهی هم تروریست های مجاهدین خلق این ماموریت ها را دارد.
۲.نایاک می خواهد هم در وزارت خارجه تاثیر داشته باشد هم در کاخ سفید و سازمانی بدنام و لابی مبلغ رژیم است و کمترین رابطه ای با خواسته های مردم ایران نداشته و ندارد. مرکز تبلیغات و سیاست مماشات رژیم است. در واقع شبکه نفوذ رژیم است. بزرگترین کابوس رژیم ملاها هم فروپاشی است.
۳.رابرت مالی هم موفقیتی جز تعامل با مُلا ندارد که غرور آفرین هم نیست. هرگز در نشریه گروه بحران بین المللی اش به تروریسم مُلایان اشاره ای نکرد. با وابستگان رژیم رابطه داشت. هدفش راضی نگه داشتن ملاها بود.
۴.هدف امثال جواد ظریف و وفاداران به رژیم، در باغ سبز نشان دادن بجای معرفی یک مُرداب است. یکی از وزیران خارجه آمریکا - جیمز بیکر - با من مصاحبه کرد و گفت با ظریف چلوکباب خورده! شناختی از ایران نداشت. و اصلاح‌طلبان و اصولگرایان، دو روی یک سکه هستند و حافظ ولی فقیه.
۵.توافق بایدن با مُلاها مشابه توافق چمبرلن و هیتلر است که فایده ای ندارد. بهترین کار برای کمک به حرکت دمکراسی خواهی مردم ایران، سیاست فشار بیشتر و فعال کردن سیاست ماشه است. مُلایان زبان زور می فهمند و بس.
***


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy