Monday, Jul 3, 2023

صفحه نخست » سدعلی، ما، و مسوولیت مان در قبال خون و خونریزی های فردا...؛ ف. م. سخن

IMG_3861.pngدر باره ی جنایت های دیروز و امروز حکومت به اندازه ی کافی گفته شده است و بعد از این هم گفته خواهد شد اما در باره ی خون و خونریزی هایی که به طور قطع و در آینده ی بعد از مرگ خامنه ای شاهد آن خواهیم بود -و این آینده زیاد دور نیست- کمتر کسی تا کنون سخن گفته و از فجایعی که در پیش روی کشور است تصویر روشنی به دست داده است.

سدعلی در خیالات و توهمات خود به شدت غوطه ور است و چون تا اینجای کار توانسته از مهلکه ها برهد، گمان بر این دارد که خدا با اوست و این رهیدن ها به خاطر درایت او و معجزات الهی بوده است. به نظر نمی رسد او به آینده ی بعد از خود و به اتفاقاتی که بعد از مرگ اش ایران و مردم اش را به آتش و خون خواهد کشید چندان بیندیشد.

اصلاح طلبان همچنان با روش کجدار و مریز رفتار می کنند تا زمان مرگ خامنه ای فرا برسد و آن ها بتوانند با سیاست بازی اهرم های قدرت را در دست بگیرند.

تندروها و سپاه پاسداران و مافیای پشت پرده اقتصادی، که قدرتی به مراتب بیشتر از قدرت سپاه پاسداران دارد، در حال برنامه ریزی برای فردای بعد از مرگ خامنه ای و سرکوب چپ و راست و مخالف و منتقد هستند تا راه نفس کشیدن را بر افرادی که کوچک ترین زاویه ای با خواسته های آن ها دارند ببندند.


اپوزیسیون حکومت در خارج از کشور، تبدیل به خبرگزاری و انعکاس دهنده ی خبرها و نظرهای مخالفان حکومت شده و منتظر است که اتفاقی معجزه گون در ایران بیفتد و حکومت مانند مائده ای آسمانی در اختیار آن ها قرار بگیرد. در واقع اپوزیسیون شبیه به دستگاه پخش صوتی شده است که دائم صدای غرش و تهدید از آن پخش می شود و نوار غرش دوباره و دوباره از نو پخش می شود.

در این میان مردم ایران، در اثر مصائب امروز و فجایع فردای بعد از خامنه ای آسیب ها خواهند دید و هیچ چشم اندازی برای بهبود اوضاع نخواهند داشت.

خامنه ای و تمام کسانی که در راس این حکومت بدکار صاحب پُست و مقامی هستند نه تنها در قبال فجایع امروز بلکه در مقابل فجایع فردا نیز مسوول اند.

مسوولیت ما مخالفان حکومت نیز کم نیست. در انتظار فردای خونبار نشستن، شرط عقل نیست. اگر امروز کاری نکنیم فردا بسیار دیر خواهد بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy