Wednesday, Jul 5, 2023

صفحه نخست » سه تصویر سیاه از ایران، راه نجات «انقلاب زن زندگی آزادی» است، فرزانه روستایی

roostaee.jpgاین ویديو به سه تصویر سیاه و سه احتمال خطرناک برای آینده ایران می پردازد و معتقد است این موانع چالش هایی هستند که می توانند کشور ما را بر باد دهند و اصلاح امور را برگشت ناپذیر کنند.

تغییر ترکیب جمعیتی کشور و تغییر زمین بازی اولین پنجره سیاه تهدیدی است که بی تردید بر اساس یک معادله امنیتی مافوق کثیف در حال شکل گیری است. یک پاکسازی خاموش در ایران جریان دارد. امروز یک جوان عراقی لبنانی یا یمنی برای دسترسی به تسهیلات نسبت به هر جوان ایرانی در اولویت قرار دارد. جمعیت ایرانی کشور ایران با رشد بالای جمعیت افغان ها، با مهاجرت هدایت شده شیعیان عراقی و خرید املاکی که از سوی عراقی ها صورت می گیرد تحت فشار است. بسیاری از ایرانی ها که حاضر نیستند استانداردهای یک زندگی عادی را از دست بدهند مجبور به مهاجرت هستند اما نظام سیاسی در حال پر کردن کشور با مهاجرانی از کشور های عرب است. نتیجه این بازی امنیتی که احتمالا روسها یا اسرائیلی ها طراح آن هستند به زودی آشکار شدن یک ایران است که دیگر کسی اعتراض نمی کند، زیرا جمعیت عرب ها و افغان ها احتمالا بر جمعیت ایرانیانی که به حاشیه رانده می شوند غلبه دارد.

دومین تصویر سیاه از آینده ایران خشکسالی برگشت ناپذیر تقریبا یک سوم کشور است که بزودی یک سوم دیگر را نیز در خود غرق خواهد کرد. جمهوری اسلامی هیچ اراده، دانش، یا توانی برای تاثیر گذاشتن بر این فاجعه اقلیمی ندارد.

در کنار تصویر سیاه خشکسالی، فساد فراگیر و سیستماتیک در نظام، ناکارایی، فقر مردم، و اعتیاد تقریبا دارد همه بنیان های ملی را نابود می کند. بی تعارف جمهوری اسلامی اساسا با این قضیه مشکلی ندارد که کشور ایران در حال ویران شدن و همه معادلات آن در حال برگشت ناپذیر شدن است.

سومین تصویر سیاه نفوذ روسیه و اسراییل در اصلی ترین ارکان کشور است که تقریبا چیزی از آینده باقی نمی گذارد. روسها با شناخت استراتژیک و تاریخی از بافت جریان های سیاسی کشور، از این استقبال و شاید سازماندهی می کنند تا کشور ایران که تقریبا اولین یا دومین دارنده ذخایر هیدروکربن در جهان است از سوی مشتی آخوند مشکوک به فنا برود. آخوندهایی که حجاریان آنها را جنین می نامد. یعنی از خون مردم تغذیه می کنند و کنده نمی شوند.

چهارمین تصویر سیاه پلان B اسراییل است. همیشه این تهدید وجود داشت که اگر اسرائیل نتواند مانع ساختن بمب اتمی از سوی ایران شود و لابی های نتانیاهو دیگر نتواند بر معادلات اتمی جمهوری اسلامی تاثیر بگذارد با شبکه نفوذی هولناکی که در ایران دارد به این سمت برود که با کمک «آدم های موساد در ایران» طرح فروپاشی سیاسی امنیتی کشور را در اولویت قرار دهد برای اینکه تهدید اتمی از سوی ایران را به صورت زیربنایی خنثی کرده باشند. سردار سلامی هم از احتمال جنگ داخلی گفت که بعید است طرح آن تصادفی بوده باشد.

واگنرهای مزدور وطنی متشکل از فاطمیون و زینبیون و حشدالشعبی و رفقای حزب الله این پتانسیل را دارند تا بحران های بسیار جدی در کشور علیه مردم ایران ایجاد کنند و حمله شیمیایی معنی دار به مدارس دخترانه فقط یکی از آنهاست.

جمهوری اسلامی و دولت حجت الاسلام ابراهیم رئیسی دانسته یا ندانسته در حال بر باد دادن کشور است بی تردید. اقلیمی که جمعیت زندانیان آن بعد از انقلاب ۲۹ برابر و آمار سرقت در ۵ سال ۴ برابر و دردناک ترین دغدغه مردم تامین نان باشد. وقتی در کشوری تقریبا همه مسئولان نظام در حال اختلاس و سرقت اموال مردم باشند. وقتی قرار است از این به بعد کشور را بر اساس تجربه عراقی «نفت در برابر غذا » اداره کنند. اکثر ساکنان برای تامین یک زندگی عادی در حال فرار از کشور باشند و به زودی کشاورزی در دو سوم کشور غیرممکن شود همگی حاکی از این است که اگر ما تلاش جدی نکنیم و برای نجات کشور تقلا نکنیم، شوخی نیست فاتحه همه ما خوانده است.

به همین دلیل است که انقلاب زن زندگی آزادی نه فقط رمز نجات ماست برای رسیدن به آزادی،‌ بلکه تلاش برای نجات تاریخ ۲۵۰۰ ایران است که این بار واقعا در معرض یک تهدید جدی است.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy