Sunday, Jul 9, 2023

صفحه نخست » جاده صاف کردن مهدی خزعلی برای حکومت

khazali.jpgتوانا نوشت: حکومت توتالیتر ولایت فقیه، برای توجیه ستم‌های خود، به افرادی نیاز دارد که خود را اهل رسانه جا بزنند، انتشاراتی داشته باشند، گاهی هم به زندان بیفتند و به دروغ دست به اعتصاب غذا هم بزنند.‌

یکی از این افراد مهدی خزعلی، فرزند آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی عضو بیست ساله شورای نگهبان تا هنگام مرگ، است. (ابوالقاسم خزعلی از دشمنان آزادی و از دشمنان سنت‌های ملی ایرانیان بود که بعدها به او هم خواهیم پرداخت)

اما مهدی خزعلی که سابقه دوستی با سعید امامی (معاون امنیت اسبق وزارت اطلاعات) و همکاری در ساخت برنامه هویت و انتشار متن برنامه ساخته شده وزارت اطلاعات علیه روشنفکران منتقد را دارد. در این ویدئو تلاش دارد که بهائی‌ستیزی جمهوری اسلامی را توجیه کند، ولی یکی از کاربران توییتر پاسخ مستدلی به ادعاهای او داده است.

پویان مکاری در توییتر نوشته است:

دوست و همکار سابق سعیدامامی، #مهدی_خزعلی در این ویدئو ادعا کرده که بهائیان در آرامستان تهران، #گلستان_جاوید، ۹ برابر فضایی که مسلمانان در بهشت زهرا استفاده می‌کنند را مصرف می‌کنند و نمی‌خواهند برای این مسئله پولی پرداخت کنند و اگر کسی هم پولی پرداخت نکند، آن پشت خاک می‌شود.

اول، آن پشت گورستان دسته‌جمعی #خاوران است و محل دفن بسیار از اعدامیان سیاسی دهه ۶۰.

دوم، این زمین‌ها را جامعه بهائی خریده و مالک آن است. به شما و وزارت اطلاعات ارتباطی ندارد که اجساد در آن چطور خاک می‌شوند. همان‌طور که به ما ربطی ندارد شما در منزل خود دراز می‌کشی یا می‌شینی یا می‌ایستی.

سوم، آیا گلستان جاوید تهران امکانات بهشت زهرا را دارد؟ آیا مترو، اتوبان، خیابان کشی، امکانات رفاهی و خرج میلیاردی هر ساله دارد؟ حتی دوربرگردان این آرامستان به عمد چند کیلومتر بالاتر است که بهائیان برای رسیدن به آن بیشتر اذیت شوند. ورودی آن آسفالت مناسب ندارد، تنها امکاناتی که به بهائیان در این مدت ارائه شده گارد ضد شورش بوده.

چهارم، آیا می‌دانید گلستان جاوید قدیم بهائیان در مکانی است که الان فرهنگسرای خاوران ساخته شده؟ می‌دانید تمام زمین‌ را دوستان اطلاعاتیان غصب کردند و قبرها را تخریب؟ می‌دانید اگر قرار باشد اموال مصادره شده جامعه ‎#بهایی از ابتدای انقلاب را حساب کنید، چند بهشت زهرا بدهکار می‌شوید؟»

***





Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy