Monday, Jul 10, 2023

صفحه نخست » متاسفانه پیش‌بینی من به واقعیت پیوست

roostayee.jpgدر سالگرد کوی، اعلام ورود حشدالشعبی به دانشگاه تهران

فرزانه روستایی - متاسفانه هر آنچه در ویدئوی قبلی گفته شد مبنی بر اینکه یک پاکسازی قومی خاموش در ایران جریان دارد تایید شد. دیروز رئیس دانشگاه تهران دقیقا در سالگرد کوی اعلام کرد که حشد الشعبی به زودی برای تحصیل وارد دانشگاه تهران خواهند شد.

زمان بندی اعلام ورود حشدالشعبی به دانشگاه تهران آن هم در سالگرد کوی نشان می دهد که مسئولان جمهوری اسلامی پیام ویديوی قبلی را دریافت کرده اند که گفتم مهاجران بی شمار افغانستان و عراقی تهدید امنیت ملی و نماد پاکسازی قومی هستند.
زمان بندی اعلام ورود حشدالشعبی به دانشگاه تهران هم دهن کجی جمهوری اسلامی به کسانی بود که هنوز از فاجعه کوی عصبانی هستند و هم پاسخی بود به ویدئوی قبلی من که مهاجرت عراقی ها به ایران پروژه امنیتی است و به هیچ عنوان نباید آن را یک تصادف به شمار آورد.

از مطالعه رفتار جمهوری اسلامی در سالگرد کوی می شود فهمید که مسئولان واقعا کمر همت بسته اند به نابودی امنیت ملی و تمامیت ارضی ایران عزیزتر از جان ما. این رفتار فقط یک معنی دارد و آن اینکه رفتار نظام با مردم ایران دیگر از لج لجبازی گذشته، و حتی نظام دارد خود را آماده اقداماتی می کند که برای انجام آن هم به افغان ها نیاز دارد و هم به اعراب حشدالشعبی.

هرچند ما در خوزستان ایرانیان نازنینی داریم که عرب هستند و عربی سخن گفتن آنان کم از در و گوهر ندارد و تک تک آنها برای ما مانند ماه هستند. اعراب خوزستان را از چشمانمان بیشتر دوست می داریم و آنها دچار ستم مضاعف کم آبی در کنار فقر و به خود واگذاشته شدگی هستند.

اما حشدالشعبی و حشدالشعبی چی ها و کارگزاران حامی آنها باید بدانند که ایران در تاریخ خود هم ابومسلم خراسانی داشته است و هم بابک خرم الدین. و صد البته اینجا سرزمین رستم فرخزاد است که همگی مفتخر به مالیدن پوزه مهاجمان عرب به خاک مقدس ایران بوده اند. دیگر خود دانند.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy