Wednesday, Jul 12, 2023

صفحه نخست » استاد رائفی پور! میشه لطفا خفه شی و ور ور نکنی؟!؛ ف. م. سخن

IMG_4046.jpegجناب استاد رائفی پور که اخیرا بعد از سفر پر ماجرای حج و ممنوع الخروج شدن شان از عربستان، از مقام استادی استعفا داده و تبدیل به یک مسلمان معمولیِ نازنازی شده اند که حتی پیرمرد پیرزن های داخل هواپیمای حج نمی دانستند که او کیست، دیروز از طریق پیام صوتی، به تشریح وضعیت خود پرداخته اند و این که واقعا به ایشان و حجاج گرامی ایرانی ظلم می شود که تکلیف این حج رفتن یک بار برای همیشه برای شان مشخص نمی شود و تن و بدن شان دائم می لرزد که اتفاقی برایشان نیفتد و در عربستان بهشان گفته می شود این کار را بکنید و این کار را نکنید و این خیلی خیلی خیلی آزار دهنده است که صاحب کشور می خواهد همه چیز با نظم و نظام پیش برود و از این جور حرف ها که بدترین و وحشتناک ترین اش این بود که ما با عراق در جنگ مستقیم بودیم ولی بعد از تعیین تکلیف یک باره با عراق، الان به زیارت نجف و کربلا می رویم و اتفاقی نمی افتد (به عبارتی تعیین تکلیف یک باره یعنی این که آل سعود هم مثل صدام توسط خارجی ها کمپلت سر نگون شوند تا رائفی پور ها بتوانند بدون لرزش تن و بدن به زیارت خانه ی خدا بروند)....

استاد رائفی پور که معلوم نیست کجای عربستان بازداشت یا در حصر کنسولگری هستی که دسترسی به شبکه های اجتماعی داری و در عین بازداشت داری نظر صوتی هم صادر می کنی و بفهمی نفهمی همچنان از عربستانی ها انتقاد می کنی!

میشه لطفا بس کنی و جلوی زبان ات را بگیری؟!

بابا ما داریم سعی می کنیم جلوی خودمان را بگیریم حرف هایی را که تو در باره اهل بیت پیامبر و عایشه ی کودک به نقل از بخاری و خاندان آل سعود و بن سلمان و غیره گفته ای بر زبان نیاوریم که عرب ها خدای نکرده تو را تبدیل به گوشت چرخ کرده نکنند، آن وقت توی احمق همین جور داری به خیال خودت در جهت دوستی دیرینه ی دو کشور مسلمان ایران و عربستان زر زر می کنی که عرب ها بزنند خوار مادرت را یکی نمایند!

کوچولو!
یادت نرود تو آن جا که هستی، یک شهروند معمولی مسلمان هستی که رفته حج شرعی اش را انجام بدهد نه استاد رائفی پور زبان دراز که «وهابی» ها را مورد عنایت قرار می داد و از خودش ویدئو هم صادر می کرد.

آفرین پسر خوب. برو دعا کن مثل اسراییلی ها که خدمه و مسافران و خود هواپیمای ربوده شده ی متعلق به ارتش جمهوری اسلامی را به ایران بر گرداندند تو را هم به ایران بر گردانند و وقتی برگشتی هر چقدر دل ات خواست ور ور کن تا ما هم سرگرم شویم و بخندیم ولی آن جا که هستی، ور ور کردن ها و توجیه کردن های ات گند می زند به تمام تلاش های ما! آفرین پسر جون!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy