Monday, Jul 24, 2023

صفحه نخست » پلیس فتا ۱۲ نفر را به‌اتهام فروش لباس‌های «توهین‌آمیز به محرم» بازداشت کرد

fata1.jpgایران وایر - رئیس پلیس فتای تهران از بازداشت ۱۲ نفر به اتهام فروش اینترنتی لباس‌های «نامتعارف و توهین‌آمیز» در ارتباط با محرم و ائمه اطهار خبر داد.

داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا، روز دوشنبه دوم مرداد با اعلام این خبر مدعی شد این لباس‌ها طرح‌های «تبلیغ مواد مخدر، مشروبات الکلی و آیین شیطان‌پرستی، فرقه‌های ضاله و انحرافی» داشتند.

به گفته معظمی، بیش از ۱۵ صفحه مجازی با ۸۰۰ هزار دنبال کننده با «تبلیغات گسترده» این لباس‌ها را عرضه می‌کردند که از سوی پلیس شناسایی شدند.

tshirt.jpgمعظمی گفته در روند رسیدگی پرونده ۱۲ نفر متهم دستگیر شدند و از انبارهای متعلق به این افراد چندین هزار انواع «البسه نامتعارف» کشف و ضبط شد.

به گفته این مقام پلیس، در این پرونده بیش از چهار واحد تولیدکننده هم که در محدوده بازار تهران فعال بودند و پشتیبانی فروش اینترنتی این لباس‌ها را بر عهده داشتند، پلمپ شدند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

رییس پلیس فتا تهران در اظهارات خود همچنین تهدید کرده: «شهروندان بدانند پلیس قدمی از برخورد با این اقدامات مجرمانه عقب نخواهد کشید و با هرگونه فعالیت مجرمانه و توهین به مقدسات در فضای مجازی و فرصت طلبی از مناسبات ملی مذهبی برخورد خواهد کرد.»

حکومت ایران موج گسترده‌ای از برخورد با کسب و کارها را در ماه‌های گذشته آغاز کرده و تاکنون صدها محل کسب و کار و درآمد شهروندان با بهانه های مربوط به حجاب پلمب و هزاران نفر منبع درآمد خود را از دست داده‌اند.

در تازه ترین‌موارد از این برخوردها، به‌دنبال انتشار تصاویر بدون حجاب کارکنان شرکت دیجی‌کالا، مأموران انتظامی عصر یکشنبه ساختمان اداری این فروشگاه‌ آنلاین را پلمب کردند و همزمان قنادی «فرانسه» یکی از مشهورترین کافه- قنادی‌های تهران نیز اعلام کرد که «تعطیل» شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy