Saturday, Aug 12, 2023

صفحه نخست » فرازمینی های حاکم بر ایران!

vahdatkhah.jpgاحمد وحدت خواه - ویژه خبرنامه گویا

تا تقریبا سی سال پیش و با آغاز ورود امواج پناهجویان ایرانی و افغانی و آفریقایی به بریتانیا در اثر نفرینی که انقلاب منحوس اسلامی برای خاورمیانه و جهان اسلام به همراه آورد، وزارت کشور انگلیس در ساختمانی به نام The Aliens House در مرکز لندن به امر دادن پناهندگی به این آوارگان رسیدگی می کرد.

این همزمان شد با نمایش فیلم معروف و موفق The Alien در سینماهای جهان که در آن یک گروه از فضانوردان آمریکایی در بازگشت تخیلی از سفری فضایی در صد سال آینده سفینه آنها مورد تهاجم یک Alien یا همان موجود خونخوار و ناشناخته فرا زمینی قرار گرفته بود که همه این فضانوردان را به جز یک نفر همراه با سفینه آنها نابود و می بلعد.

kham.jpgدولت وقت انگلیس پس از موفقیت این فیلم در مراسم اسکار و یادآوری نام آن در اذهان عمومی برای حفظ آبرو بلافاصله ساختمان مزبور را بست و همه تقاضاهای رسیدگی به پناهجویان را به وزارت کشور در منطقه کرایدون منتقل کرد!

نگاهی به نامها، افکار، عقاید، قیافه ها و رفتار سخنان حاکمان ریز و درشت رژیم جمهوری اسلامی و مقایسه آنها با ایرانیان پیش از سال ۵۷ هر انسان منطقی و منصفی را به این باور می اندازد که ما با کشوری روبرو هستیم که موجوداتی فرا زمینی بر آن غالب شده اند.

در اخبار آمده است که محسنی اژه ای ریاست قوه قضاییه کشور که وظیفه فراموش شده او حفاظت از عدالت و دادگستری است برای برای افتتاح یک کارخانه تولید روغن نباتی به شیراز رفته است!

علی خامنه ای در دیدار با فرماندهان و افسران نیروی دریایی مدعی می شود که شاه فقید و حکومت او درکی از دریا و اقیانوس نداشته اند و نمی دانسته اند ایران در مرزهای جنوبی به خلیج فارس و در شمال به دریای خزر متصل بوده!

او سپس برای نشان دادن قدرت نیروی دریایی ایران در مقابل ناوگان جنگی آمریکا در آبهای آزاد به جمع خانواده افسران این نیرو می رود که برخی همسران آنها در حال دادن شیر از پستان به نوزادانشان هستند!

اخبار و تصاویری که عقل انسان قرن بیست و یکم توانایی مرتبط دانستن آنها با امور واقعی جامعه انسانی را ندارد و تنها می تواند آن را با کردار و رفتار موجودات فرازمینی و آنهم از نوع تمدنهای فضایی از میان رفته در هزاره های پیش تطبیق دهد.

پرسش اما اینجاست که چگونه کشوری که شاه فقید آرزوی رساندن آن به دروازه های تمدن بزرگ را داشت می تواند دستخوش چنین عقبگردی باورنکردنی در تاریخ خود بشود.
دکتر ماشاالله آجودانی پژوهشگر برجسته ایرانی و نویسنده کتاب «مشروطه ایرانی» پاسخ این سوال بزرگ را در نشناختن جامعه ایرانی از سوی روشنفکرانی که خواهان برکناری حکومت شاه بوده اند می داند که در اثر این خیانت تاریخی عوام را هم به دنبال خود کشاندند.

آنها روشنفکرانی بی مایه بوده اند که سوادشان در مورد اختلاف سیاسی بین استالین و تروتسکی و مائو و چایکانچک بیشتر از این بود که بدانند نیروهای مذهبی در ایران تا چه اندازه در عمق جامعه سنتی ایران نفوذ دارند و چه تاریخ سیاهی را از باز داشتن کشور از گذار به یک ایران نوین در کارنامه خود دارند.

وقتی حزب توده که بهرحال روشنفکر آگاهی مانند احسان طبری را در دامن خود می پروراند، بیمار روانی و جانی بالفطره صادق خلخالی را نماینده منتخب خود برای انتخابات ریاست جمهوری رژیم می کند از کشاورز ورامینی که فکر می کند با آمدن خمینی او می تواند درکاباره میامی ویسکی جانی واکر بخورد و برقصد چه انتظاری می توان داشت که هر دوی آنها تمام نفرت بیمارگونه خود را متوجه شاه و حکومت او نکنند و خواستار سرنگونی آن نشوند؟

و این همان اتحاد شوم سرخ و سیاهی است که ایران را به پرتگاه نابودی امروز آن کشانده و هنوز نیروهای آبشخور از این اتحاد نامقدس آن را وقیحانه انکار می کنند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy