Wednesday, Aug 30, 2023

صفحه نخست » چرا ۲۵ شهریور امسال می‌تواند آغاز یک رستاخیز ملی برای نجات ایران باشد؟ علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgدر اجلاس خرداد ماه سال جاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نماینده ترینیداد و توباگو در این سازمان، به عنوان رئیس و رژیم اسلامی، به عنوان یکی از پنج نایب رئیس مجمع از گروه آسیا - اقیانوسیه انتخاب گردید و رژیم نمی‌خواهد، این موقعیت را از دست بدهد.

در اجلاس مزبور مجموعا ۲۱ نایب رئیس مجمع از پنج قاره انتخاب شدند.

با توجه به اینکه، اجلاس مجمع عمومی برابر منشور سازمان ملل، همه ساله در سه شنبه هفته سوم ماه سپتامبر (امسال ۱۹ سپتامبر برابر ۲۸ شهریور) یعنی تقریبا همزمان با سالگرد قتل بی رحمانه مهسا در ۲۵ شهریور و آغاز قیام ملی برگزار میشود در نتیجه دست رژیم در حنا بوده و مجبورست، دست به عصا راه برود. بخصوص اینکه، رئیس جمهور رژیم، سه روز بعد از سالگرد مزبور، پشت تریبون مجمع عمومی خواهد رفت.

بدیهی است حضور وی در مجمع، با توجه به اقرار و افتخار وی در کشتار جمعی زندانیان سیاسی، در تابستان ۶۷ و نیز سرکوب و کشتاری که، طی دو سال ریاست جمهوری خون آلودش، بخصوص در خیزش سرتاسری از روز قتل مهسا و آغاز قیام زن زندگی آزادی مرتکب شده، بعنوان یک دژخیم و جنایتکار خونریز درین اجلاس شرکت می‌کند. که ننگی بر این سازمان و ارگانهای وابسته آن بشمار می‌رود.

در نتیجه اکنون یکی از بهترین، مهمترین و استثنائی ترین فرصت‌ها، در طول حاکمیت زن ستیز و کودک کش و جنایتکارانه رژیم اسلامی، به دست ملت ایران افتاده است که با یک قیام سرتاسری، با شرکت اقشار مختلف رنگین کمان ملت ایران و اتحادی که از شهریور سال گذشته، سنگ بنای آن گذاشته شد، داد خود را از بیداد بستاند.

بدیهی است، اعتصابات عمومی و سرتاسری، از کارگری تا کارمندی و در مجموع ماشین بوروکراسی عمومی و نیز بخش خصوصی و بازار... و نیز همانند سال گذشته، پشتیبانی هموطنان مقیم خارج و حضور مجدد در خیابانهای دنیا، به عنوان عامل تقویت پشت جبهه مبارزه، در داخل و ابزار تکمیل کننده قیام یکپارچه ملی، وزنه ملت در غلبه بر ماشین سرکوب رژیم را، سنگین تر و با این پیوند عملی و وحدت ملی و تداوم مبارزه، بر این بساط عصر حجری اهریمنی انیرانی آخوندی حاکم، یک بار و برای همیشه مهر باطل شد، بزند.

علی اکبر امیدمهر



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy