Sunday, Sep 3, 2023

صفحه نخست » شوهر سابق مگان مارکل حتی نمی‌خواهد اسمش را بشنود

merkel.jpgدوست ترور انگلسون، شوهر سابق مگان مارکل، گفت: «همه کسانی که در زندگی ترور انلگسون هستند می‌دانند که نباید اسم میم را بیاورند»

ایندیپندنت فارسی - مگان مارکل پیش از آشنایی و ازدواج با شاهزاده هری، همسر ترور انگلسون، تهیه‌کننده فیلم و مدیر ادبی، بود.

به نوشته نشریه بریتانیایی میرر، زندگی مشترک آن‌ها دو سال بیشتر دوام نداشت و به‌دلیل «اختلاف‌های آشتی‌ناپذیر»، طلاقشان در اوت ۲۰۱۳ نهایی شد.

همان‌طور که مگان مارکل ۴۲ ساله مرد رویاهایش را در دوک ساسکس پیدا کرد، ترور ۴۶ ساله نیز دوباره عاشق شد و با تریسی کرلند ازدواج کرد که پدرش از طریق فعالیت در حوزه وام مسکن، ثروتی ۵۰۰ ملیون دلاری کسب کرده بود.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

پدر تریسی کرلند در سال ۲۰۲۱ در اثر ابتلا به کرونا درگذشت و ثروتی ۲۵۰ میلیون دلاری به تریسی رسید.

یکی از دوستان ترور به نشریه میل آن ساندی گفت: «تا مدت‌ها، شرایط برای ترور سخت بود. او آدم خوبی است اما مگان وقتی درخواست طلاق داد، او را خرد کرد. وقتی مگان به شاهزاده هری علاقه‌مند شد، ترور دوباره خرد شد، چون تبلیغات و جاروجنجال این ازدواج و بعد نمایش مصاحبه با اوپرا [وینفری] مدام مگان را یادش می‌آورد.»

او در ادامه گفت:« البته همه این‌ها دیگر گذشته است و اخیرا که او را دیدم، مدام می‌گفت که چقدر خوشحال‌تر از همیشه است، چقدر پدر شدن را دوست دارد و هیچ‌وقت این‌قدر احساس رضایت نکرده بود.»

اما به‌رغم اینکه هر دو عشق جدیدی در زندگی‌شان پیدا کرده‌اند، گزارش‌ها حاکی از آن است که دوستان ترور هنوز می‌دانند «نباید اسم میم (مگان مارکل) را جلو او بیاورند».

این دوست ترور افزود: «همه کسانی که در زندگی ترور هستند می‌دانند که نباید اسم میم را بیاورند. او سرش گرم زندگی خودش است، و از برخی جهات، می‌شود گفت که زندگی‌اش از مگان بهتر است.»

اشاره دوست ترور انگلسون به این موضوع بود که «احتمالا» ترور الان از مگان «پولدارتر» است و «دور از توجه رسانه‌ها» زندگی‌اش را می‌کند. او در پایان افزود این «انتقام نهایی» است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy