Sunday, Sep 10, 2023

صفحه نخست » برای اولین بار، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgبرای اولین بار آنچه که در صحنه داخل ایران و خارج ازکشور میگذرد، به نفع ملت ایران در نوسان است.
الف - در صحنه داخل کشور و تلاش های مذبوحانه رژیم برای عقیم کردن خیزش نهایی ملت ایران:
- تعیین مدت اجرای آزمایشی لایحه عفاف و حجاب در آستانه سالگرد قیام مهسا.
- ایجاد جو ترس و ترور و وحشت در بین جامعه زنان ایران و خانواده ها ،با انتشار وسیع اخبار مربوط به تعرض جنسی به زنان و دختران مبارز در بازداشتگاهها و زندان،در نشریات ، رسانه های داخل و خارج از کشور.
- ایجاد همین جو در بین خانواده های قهرمانان مبارز به قتل رسیده، با احضار اعضای خانواده آنها و نیز خانواده های زندانیان سیاسی.
- آغاز محاکمه باصطلاح عامل دومین حمله به شاهچراغ !؟

- بستن مغازه ها و جنگ اقتصادی رژیم با کسبه و مردم ، برای تحمیل حجاب اجباری.
- تشدید دستگیری و محاکمه وکلای مستقل و غیر وابسته دادگستری.
- تشدید اخراج اساتید و دانشجویان از دانشگاهها و موسسات آموزشی با احضار دانشجویان و برخی اساتید.
- برقراری نوعی حکومت نظامی پنهان و غیر اعلام شده علیه هموطنان شجاع و مبارز مناطق کردنشین کشور و همچنین قلب تپنده انقلاب مهسا در سیستان و بلوچستان قهرمان.
- و هزاران ترفند دیگر دست پخت اتاق های فکر و نقشه و طرح و برنامه برای ایجاد جو ترس و خفقان در جامعه ،از جمله اختلال در دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی و ارتباطی.
علیرغم این جو ایجاد وحشت و تشدید تهدید ها،صدور بیانیه از سوی تشکل های مدنی ،دانشجوئی اساتید اخراجی در سالگرد مهسا ،مبنی بر این که اعتصابات عمومی را آغاز کنیم و به خیابانها بیاییم.همچنین فراخوان مادر و پدر مهسای زنده یاد ، مبنی بر اینکه، سالگرد مهسا را مانند همه خانواده های داغدار برگزار می کنیم. تشکل های صنفی و کارگری نیز طی بیانیه هائی ضمن تاکید بر لزوم توقف احکام اعدام و آزادی فوری همه بازداشت شدگان و زندانیان سیاسی ،همگان را در سالروز قتل مهسا به اعتصاب و بازگشت وسیع به خیابان ها فرا خواندند.معلمان و دانش آموزان نیز همینطور.
ب - در صحنه خارج از کشور:
توافق مهم سران گروه بیست در دهلی نو پایتخت هند برای ایجاد راه ارتباطی تجاری بین هند با خاورمیانه و تا اروپا از طریق خطوط کشتیرانی از هند تا امارات و عربستان و راه آهن ازین دو کشور تا اردن ،اسرائیل و تا اتحادیه اروپا در راستای مقابله با پروژه کمربند و جاده چین و نیز جایگزینی کریدور جنوب و شمال هند ایران روسیه تا اروپا،که تحریم های بین المللی و نیز حمله روسیه به اوکراین و کمک رژیم، به روسیه درین جنگ، مانع انجام این پروژه گردید.که باین ترتیب پروژه کمربند هند عربستان اسرائیل اروپا،هم جایگزین کریدور جنوب و شمال و نیز ابتکار کمربند و جاده چین گردید. این امر یعنی دور زدن رژیم تهران و انزوای مطلق اش در منطقه علیرغم ایجاد رابطه شکننده سیاسی با عربستان وبالعکس برنده شدن اسرائیل در راستای همکاری با عربستان در کمربند مزبور و ناگزیری عربستان در پیوستن نهائی به پیمان ابراهیم ، که به انزوای مطلق رژیم و برنده شدن حریف رژیم در منطقه تمام خواهد شد.
نتیجه آنکه،ملت مبارز ایران ،این تحولات مهم را در آستانه سالگرد خیزش مهسا به نفع خود در منطقه و جهان وبر عکس، علیه رژیم می بیند و علیرغم آنهمه به گیر و به بندها در اتاق های ناقص العقل رژیم که فقط مو را می بینند و ملت ایران پیچش مو را،این است .که حاصل این برداشت خرد جمعی ملت ایران از اینهمه تدارک رژیم در راستای نهادینه شدن ترس و وحشت در رژیم و بالعکس ملت را قدر قدرت دیدن از سوی رژیم است..علت ریزش وسیع عقلای رژیم در نهادهای متعدد و مربوطه مهم نیز در برداشت و بررسی این حقایق و شواهد است. حاصل چهار دهه حکومت نکبت اسلامی،خرابی و تباهی و جنایات بی سابقه بوده و می رود با پیوستن این قشر در لحظه موعود به ملت، شرایط و اوضاع را، یک صد و هشتاد درجه به نفع خیزش نهائی و پایان کار رژیم متحول سازد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy