Tuesday, Sep 12, 2023

صفحه نخست » در «تستوسترون پارتی» چه می‌گذرد؟

party.jpgقیمت بلیت مهمانی بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلار است که هزینه آزمایش خون را نیز شامل می‌شود

ایندیپندنت فارسی - داروهای جایگزین تستوسترون به کسب‌و‌کاری بزرگ و پررونق تبدیل شده است که درمان‌هایی مانند تزریق، چسب، و ژل ارائه می‌کند.

به گزارش اینسایدر، اما به‌تازگی گروهی که نگران سطح پایین هورمون تستوسترونشان بودند شیوه‌ای متفاوت را از طریق یک کسب‌و‌کار نوآفرین به اسم تی‌پارتی (T Party) در پیش گرفته‌اند.

این گروه حمایتی مردانه را جف تانگ ۲۶ ساله راه‌اندازی کرده است و در وب‌سایت تی‌پارتی آمده «شرکتی برای سلامت مردان» است که بر «حل مشکل کاهش سطح تی (تستوسترون) به‌صورت طبیعی و قابل‌سنجش» متمرکز است.

علائم شایع کاهش سطح تستوسترون شامل از دست دادن انرژی، ماهیچه، میل جنسی می‌شود و پژوهش‌ها نشان می‌دهد این کاهش در بروز بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و چاقی دخیل است.

تانگ ضمن اشاره به اینکه پزشک یا پژوهشگر نیست، مدعی است سطح تستوسترون خودش را با بهبود وضعیت سلامت، عادت‌ها و محیط بالا برده است.

در وب‌سایت این شرکت آمده است تانگ از زمان راه‌اندازی این کسب‌و‌کار مجموعه‌ای از «مهمانی‌های آزمایش خون برای تستوسترون» یا «تی‌پارتی» برگزار کرده است که شمار زیادی از مردان نگران سطح تستوسترون در آن شرکت کرده‌اند.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

بلیت‌های مهمانی ماه قبل در سانفرانسیسکو به‌سرعت تمام شد و مهمانان می‌توانستند نوع آزمایش را انتخاب کنند که از آزمایش تستوسترون ساده تا آزمایش ۶۳ شاخص زیستی را شامل می‌شد.

تانگ به اینسایدر گفت که قیمت بلیت مهمانی بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلار است که شامل هزینه آزمایش خون نیز می‌شود.

در وب‌سایت تی‌پارتی آمده است که این شرکت به ارائه «برنامه‌های آموزشی، راهکارهای نرم‌افزاری، مکمل‌ها، بسته‌های غذایی، آزمایش‌های تشخیصی و غیره» علاقه‌مند است.

تانگ به اینسایدر گفت در حال «ایجاد خدمات تدارک غذا برای افراد علاقه‌مند به عملکرد و طول عمر» است.

اما متخصصان می‌گویند در حالی که تستوسترون با جنبه‌های گوناگون سلامت مردان مرتبط است، فقط قطعه‌ای از یک پازل فیزیولوژیک پیچیده‌تر است و تمرکز بر سبک زندگی هرچند مفید است، برای بهبود سطح تستوسترون کافی نیست.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy