Friday, Sep 22, 2023

صفحه نخست » لولو خورخوره و جمیله یکه‌سوار در نیویورک

Jamileh.jpgابومالش - ویژه خبرنامه گویا

مقام رهبری که هیچکس در احاطه ایشان به سیاست خارجی کوچک‌ترین شکی ندارد، لولو خورخوره خود را به نیویورک فرستاد تا سیاست النصر بالرعب خود را در آنجا هم پیاده کند و سبب وحشت سران کشورها بخصوص آمریکا و اسرائیل شود. تصور کنید اگر هیتلر، هیملر رئیس گشتاپو و استالین، بریا رئیس کاگ‌ب را به مجامع بین المللی می‌فرستادند، چه ترسی در دل دشمنان ایجاد می‌کردند، ولی خوشبختانه آن‌ها درایت مقام رهبری را نداشتند. علی رغم وجود رئیسی، ستاره این سفر جمیله یکه سوار بود. او در این سفر تجسم عینی ترانه قدیمی "جمیله یکه سوار منم منم - عاشق اسب و شکار منم منم" بود. در مصاحبه با نیوزویک چنان تصویری از آزادی، شادمانی و دلبستگی زنان ایران به نظام را داد که بسیاری به این نتیجه رسیدند، در صنعت بافندگی دروغ دست کمی از مقام رهبری، پدر و شوهرش ندارد و اگر زنان می‌توانستند ولی فقیه شوند او در صدر گزینه‌ها جا داشت.

آیت الله علم الهدی ملقب به جاکش العلما پدر ایشان، نهایت احترام را برای زنان قائل است و به آخرت آنها می‌اندیشد. اگر خاطرتان باشد به زنان ایرانی توصیه کرد صیغه زائران عراقی شوند تا ثواب کرده باشند. اطلاعی در دست نیست که آیا خانواده خود ایشان در این زمینه ثوابی کرده‌اند یا نه؟. گفته می‌شود علت آنکه روی سنگ قبر همسرشان نام آن مرحومه نوشته نشده برای این است که مبادا خدای ناکرده یکی از برادران حزب الله رد شود و از دیدن اسم آن مرحومه تحریک شود. باید توجه داشت که پس از نهضت باجناق‌ها، آستانه تحریک پذیری امت حزب الله به شدت بالا رفته است. من همین جا از رهبری تقاضا می‌کنم فتوا بدهند که باجناق‌ها با هم نامحرمند و در دیدار با یکدیگر باید حجاب را رعایت کنند.


حمله موشکی دقیق جان برکفان نظام مقدس به شهر گرگان

حمله اخیر موشکی به شهر گرگان غربی‌ها را به شدت وحشت زده کرد. آن‌ها چنین دقتی در صنایع موشکی خودشان کمتر دیده‌اند. گفته می‌شود این موشک قرار بود به سمت جنوب برود ولی با ۱۸۰ درجه انحراف، سرخود، سر خر را کج کرد و به شمال رفت. مقامات مسئول طوری گزارش دادند که انگار فقط موشک‌های ما منحرف هستند. ما در نظام مقدس اسلامی انحراف کمتر از ۱۸۰ درجه را اصلاً قبول نداریم. ۴۴ سال است که در هیچ برهه زمانی انحرافی کمتر از ۱۸۰ درجه نداشته‌ایم. قانون اساسی ما خودش ۱۸۰ درجه انحراف دارد. پیشنهاد می‌کنم اگر بخواهیم به اسرائیل حمله موشکی کنیم، موشک‌ها را به سمت پاکستان شلیک کنیم تا با ۱۸۰ درجه انحراف به اسرائیل اصابت کنند. انحراف در نظام مقدس اسلامی بسیار طبیعی است و مقامات نظام اخیرا انحراف‌هایی داشته‌اند که صد رحمت به انحراف‌های ۱۸۰ درجه، متاسفانه این انحرافات بالای ۱۸ سال است و قابل بیان نیست

شهریور ۱۴۰۲



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy