Saturday, Sep 30, 2023

صفحه نخست » مسئول امور حجاج ایران، گوش دخترش را برید و کف دستش گذاشت

dbanner.jpgبریدن گوش فرزند توسط مسئول حجاج ایرانی

آوا تودی - ناصر حویزاوی، مسئول امور حجاج ایرانی در عربستان مقابل پاسگاه پلیس در تهران با اقدام به گاز گرفتن، گوش دخترش را بریده و کف دست او گذاشته است!


بر اساس گزارش منابع آگاه، خانم حویزاوی در حال حاضر در بیمارستان بستری است و پزشکان به دلیل خونریزی بسیار و شوک روانی بیمار قادر به پیوند گوش او نشده‌اند.

2.jpg3.jpgدر حالی که همسر و فرزندان حویزاوی به دلیل رفتارهای خطرناک و خشونت‌بار او سالهاست مجبور به ترک منزل و گذران زندگی در نقاط مختلفی شده‌اند، او با نفوذ خود و همکاری مهره‌های نظام اقدام به طرح توطئه برای قتل یکی از دخترانش در تهران کرده است.

او دخترش را با فریبکاری به نقطه‌ای کشانده و او را با قصد قتل مورد ضرب و شتم شدید قرار داده است که این دختر موفق به فرار شده و اقدام به طرح شکایت علیه او کرده است.

در مقابل پاسگاه محل شکایت، حویزاوی با استفاده از نفوذی که میان نهادهای اطلاعاتی و انتظامی دارد، با گاز گرفتن گوش دخترش آن را بریده و در توجیه و دفاع از این اقدام غیرانسانی گفته است؛ محمدعلی نجفی (شهردار اسبق تهران) زنش را کُشت و حالا با عفو (رهبری) از زندان آزاد شده است!

ناصر حویزاوی، دارای همسر و چهار فرزند دختر است و تمام اعضای خانواده از وحشت اقدامات او برای زن‌کُشی و دخترکُشی، منزل را ترک کرده و در نقاط دیگری مخفی شده و زندگی می‌کنند.

4.jpg5.jpg6.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy