Sunday, Oct 1, 2023

صفحه نخست » معلمی در شهریار تعدادی دانش آموز را زیر گرفت

1-4.jpgالعربیه - رسانه‌های ایران، شنبه 8 مهر، از «تصادف» یک معلم دبیرستان با دختران دانش‌آموز در صف مراسم صبحگاهی خبر دادند.

روزنامه «شرق»، چاپ تهران، ضمن انتشار به این خبر به نقل از رئیس آموزش و پرورش شهریار نوشت که هنوز علت این حادثه مشخص نشده و توسط «مراجع ذیصلاح» در حال بررسی است.

بر اساس این گزارش، این اتفاق در دبیرستان دخترانه «کوثر» در فاز یک اندیشه اتفاق افتاد و خانم معلم «سوار بر خودرو شاسی بلند جک اتومات همسرش» وارد مدرسه شد و صف دانش‌آموزان را زیر گرفت.

به گفته مدیر اداره آموزش و پرورش شهریار، این معلم بازداشت شد و «علت حادثه در دست بررسی است.»

با این حال، وزارت آموزش و پرورش در بیانیه‌ای که روز شنبه صادر کرد، این اتفاق را «سهوی» خواند و نوشت که معلم نامبرده از «کنترل اتومبیل اتومات خود» ناتوان بود و به همین دلیل به صف دانش‌آموزان برخورد کرد.


همچنین عنوان شد که 4 دختر دانش‌آموز در این تصادف زخمی شدند که 2 نفر از آنها به بیمارستان «تامین اجتماعی» شهریار و 2 دانش‌آموز دیگر به بیمارستان «امام سجاد» شهریار منتقل شده‌اند.

در سال‌های گذشته گزارش‌های بسیاری از وضعیت معیشتی نامساعد معلمان ایران گزارش شده است. پیشتر گزارش‌هایی از اقدام به خودکشی معلمان به دلیل مشکلات معیشتی و ناتوانی در پرداخت اقساط در رسانه‌های ایران منتشر شده بود.

ناظران می‌گویند که شرایط نامساعد اقتصادی و تبعیض در پرداخت حقوق و دستمزد در وزارت آموزش و پرورش در مقایسه با سایر وزارت‌خانه‌های ایران، از جمله دلایل بروز حوادثی مشابه در مدارس ایران است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy