Sunday, Oct 8, 2023

صفحه نخست » فرماندهان جنگ حماس با اسرائیل سران حکومت شیعی اند، ، نیکروز اعظمی

Nikrooz_Azami_5.jpgحمله موشکی حماس به اسرائیل که صدها اسرائیلی بیگناه را به کام مرگ فرستاد و ارتش اسرائیل نیز حملات خود به غزه را آغاز کرد بی تردید با اشاره سران شیعی حکومت ایران و به پشتوانه پول های آزاد شده ایران از سوی رئیس جمهور امریکا، صورت گرفته است. هدف حکومت شیعی ایران برهم زدن نزدیکی و دوستی میان اسرائیل و عربستان است. خامنه ای بی آنکه نام عربستان را بر زبان آورد گفت "روی اسب بازنده شرط بندی نکنید". و حمله حماس و رخنه در خاک اسرائیل و کُشتار و گرونگیری مردم بیگناه اسرائیل را خامنه ای می خواهد "اسب بازنده" نشان دهد در حالیکه چنین نیست و قوای ارتش اسرائیل انتقام سختی خواهد گرفت و بسیار بیگناهان فلسطینی را به کام مرگ خواهد فرستاد.

فرماندهان جنگ حماس با اسرائیل سران حکومت اسلامی اند. هم مردم بیگناه اسرائیل و هم فلسطینی ها قربانی عطش قدرت سیری ناپذیر سران شیعی حاکم بر ایران هستند. تسریع صلح و آرامش در منطقه از طریق صلح میان فلسطین و اسرائیل و نیز تشکیل کشور و دولت فلسطین، ممکن می گردد. چنین صلحی برقرار نمی گردد مگر جنگ طلبان شیعی حاکم بر ایران از اریکه قدرت به زیر کشیده شوند.

حاکمان فاشیست شیعی که ایران و مردم ایران را به گروگان گرفته اند و از هیچ جنایتی در حق آنها ابایی ندارند و هم از این بابت، با یک انقلاب بزرگ زن زندگی آزادی مواجه اند، تلاش می کنند تا با بحران سازی های منطقه ای، بر سرکوب داخلی خود بیافزایند و با به شکست کشاندن این انقلاب برای خود طول عمر دست و پا کنند. طرفداران آزاد سازی پول های حکومت اسلامی از سوی دولت امریکا، پول هایی که پشتوانه مالی حماس می شوند، چه پاسخی به این جنایت بزرگ فرماندهان حماس نشسته بر منبر خون در تهران خواهند داشت؟ آیا نمی دانید که این پول ها به قیمت فقر و فلاکت مردم ایران، برای حماس و حزب الله فرستاده می شود تا آتش جنگ میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها همچنان شعله کشد و تا حکومت آخوندی بتواند موقعیت برتری در منطق پیدا کند؟



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy