Wednesday, Oct 11, 2023

صفحه نخست » تصاویر و گزارش های وحشتناک خبرنگار هندی از حمله تروریست‌های حماس به اسرائیل

آدیتیا راج کاول خبرنگار کانال ۲۹ تلویزیون هند

او نوشت: در تصویر زیر از اسرائیل اجساد سوخته کودکان و زنان یهودی که توسط تروریست های اسلامگرای حماس زنده زنده سوزانده شده بودند را می بینید. این ها جانوران انسان نما هستند. وقتی با تروریست ها سر و کار دارید هیچ قانون جنگی وجود ندارد. حماس باید به زودی از بین برود.

tweet1.jpgاین دختر اسرائیلی می‌گوید زمانی متوجه شد که تروریست‌های حماس مادربزرگش را به قتل رسانده‌اند، که آنها با تلفن همراه مادربزرگش قتل او را به طور زنده روی حساب فیس بوک مادربزرگش برای دوستان و خانواده پخش کردند. آدم های وحشی!

****

خبرنگار هندی: تروریست‌های حماس با شکافتن بدن یک زن باردار نوزاد نارس او را کشتند

آدیتیا راج‌کاول، خبرنگار و مستندساز هندی که همراه با نیروهای ارتش اسراییل حرکت می‌کند، با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی درباره جنایات تروریست‌های حماس نوشت:

در جنوب اسراییل، تروریست‌های حماس بدن یک زن باردار را شکافته‌اند، رحم را با بند ناف بیرون کشیدند تا نوزاد نارس، بیرون بدن مادرش از بین برود. این کاری است که وحشی‌های حماس با مردم انجام می‌دهند.

tweet2.jpg

***

حماس این شهروندان اسرائیل را زنده زنده سوزاند. این عکس ها از ورودی کیبوتز بئری در اسرائیل است. حتماً طرفداران "روشنفکر" حماس این تصاویر را جعلی خواهند نامید و از ما مدرک DNA و اثر انگشت خواهند خواست!

***

کارگران اورژانس اسرائیل در روستایی که شهروندان قتل عام شده بودند به من تأیید کردند که سر بسیاری از نوزادان بریده شده بود:

***


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy