Sunday, Oct 15, 2023

صفحه نخست » ایرانیان، حکومت جمهوری اسلامی، فلسطینیان، حماس و دولت فلسطین، جامعه اسراییل و دولت اسراییل، حسن مکارمی

Hassan_Makaremi.jpgدر شرایط بسیار پیچیده و بسیار خطرناک امروزه نمی توان هیچ حادثه ای را بدون‌توجه‌ به پیوستگی عمیق این شش عامل به یکدیگر بررسی کرد. همین وابستگی عمیق اجتماعی، سیاسی، اقتصادی ، تاریخی و عقیدتی این‌ عوامل است که ما را از قضاوت سریع و در نظر گرفتن تنها عوامل رو بنایی باز می دارد. شوربختانه حوادث به گونه ای جنون آمیز به پیش می روند که احساس تاثر و تاسف عمیق هر انسان زنده را بر می انگیزد تا به قضاوت بنشیند و طرفی را محکوم کند یا از میان عوامل فوق یک یا دو عامل را عمده کند.

این گونه قضاوت ها کار فهم آنچه را در جلوی چشمان نا باور ما می گذرند را پیچیده تر می کنند.

در این پیام کوتاه تلاش دارم تا از همه علاقمندان و هم میهنان تقاضا کنم تا تمامی تلاش خود را در جهت توقف ادامه این جنگ ناخواسته مردمان جوامع فلسطین، اسراییل و ایران، خالی از قضاوت عاجل ، بکار گیرند و در کلیه اقدامات خود ، تنها از مراجع بین المللی، دولت‌های جهان و دولت‌های در گیر بخواهند که تمامی توان خود را در توقف این سلسله جنایات هولناک بکار گیرند تا پس از توقف بتوان یکبار برای همیشه این معضل اساسی خاورمیانه و دنیای مسلمانان را با صلحی عادلانه و دایمی پایان داد.

در این راستا نقش ایرانیان، پاسخ گو کردن، همه مدیران سیاسی در ایران امروز است. این عدم پاسخگویی مدیران رده اول حکومت در ایران عزیز ما در ۴۴ سال گذشته تولید، اشتباهات و فجایع بسیاری کرده است که اگر بطور جدی و اساسی ریشه کن نگردد، جز ادامه تولید مشکلات اساسی زیستی برای مردم ایران‌و منطقه ثمری نخواهد آورد. به امیددآن روز.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy