Sunday, Oct 29, 2023

صفحه نخست » سخنرانی فرزند محمد جعفرى در تجمع طرفداران فلسطین در لندن

jabanner.jpgسخنرانی حسنيه جعفرى، عضو شورای شهر آکسفورد در اجتماع امروز لندن در دفاع از فلسطین

عبدی مدیا - دکتر حسنیه جعفری فرزند محمد جعفرى، مدير مسئول روزنامه انقلاب اسلامى در اوایل انقلاب و از نزديكان سید ابوالحسن بنی‌صدر است.

مجری برنامه اینگونه معرفی میکند: سخنران بعدی ما یک عضو شورای شهر آکسفورد است که درشمار بیش از ۲۰ عضو شورای شهر درحزب کارگر است که با عصبانیت استعفا داده اند، به آنها گفته شده است که این کار را انجام دهند، بنابراین من واقعا خوشحالم که او اینجاست. امروز و می دانم که واقعاً استقبال گرمی خواهید کرد. او یک کارمند NHS است و اکنون یک مشاور مستقل آکسفورد، دکتر حسنیا جعفری ماربینی است.

ترجمه صحبت‌های خانم جعفری:



اسم من حسنیه جعفری ماربینی است. و من یک کارمند مفتخرسرویس خدمات ملی انگلستان (ان اچ اس) هستم. من پنج سال است که در آکسفورد کار می‌کنم، شهری که از سال ۲۰۱۹ با رام‌الله خواهرخوانده شده است. شش نفر از ما جمعه گذشته از حزب کارگر استعفا دادیم - حرف های حزب کارگر در مورد برابری منجربه این شکست شده تا ثابت کند که فلسطینی‌ها هم انسانند. حزب کارگر توسط یک وکیل حقوق بشر رهبری می شود که تلاش می کند بمباران بی رویه خانه ها، آمبولانس ها و کلیسایی ۲۰۰۰ ساله را به عنوان جنایت جنگی تعریف کند.

کارشناسان مطبوعاتی براین باورند که جنایتی ضد انسانی در ۷ اکتبر آغاز شده است. این را درباره خالد ابوسعده می گویم. همین طور به عرفه عبدالدیم اشاره می کنم. این امدادگران در بمباران غزه در سال ۲۰۰۹ توسط تانک های اسرائیلی پوشش داده شده با نیزه های میخ مانند کشته شدند.

هم چنین درباره رزان النجارسخن می گویم، یک امدادگر داوطلب، یک جوان ۲۱ ساله کاملاً میارز که هنگام مراقبت از مجروحان در راهپیمایی بزرگ بازگشت در سال ۲۰۱۹ توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل به ضرب گلوله کشته شد. محاصره غزه، غیرنظامیان را ازایتدایی ترین امکانات زندگی محروم کرد، حتی انان آزادی رفت و آمد و مراقبت های بهداشتی نیزبه دورند.

با اشغال کرانه باختری کودکانی هستند که از رفتن به مدرسه می ترسند ، چون ازاینکه در توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل دستگیرشوند بیمناکند. رژیم آپارتاید تنها در ۷ اکتبردرجاده هایی حتی احازه نمی دهد تا فلسطینی ها در سرزمین خود راه بروند، دران کشور اغاز نشد.

همه ما اینجا هستیم تا خواستار آتش بس و پایان محاصره، اشغال و آپارتاید باشیم. برتری یک قوم بر قوم دیگر باید پایان یابد.
شب گذشته سامانه های ارتباطی فلسطین منهدم شد. این رفتارسادیستی عمدی است که نه فقط مرگ و ویرانی بلکه شکنجه روانی عمیق انزوا را به همراه دارد. برای خانواده ها، با هم در ارتباط بودن همه چیز بود. تصور کنید که نمی توانید بفهمید اعضای خانواده شما زنده اند یا زیر آوار هستند. تصور کنید حتی نمی توانید با آمبولانس تماس بگیرید....

بنابراین ما اینجا در همبستگی ایستاده‌ایم تا به مردم فلسطین بگوییم که درمیان این تاریکی، با تمام جهان که این نسل‌کشی تحریم کرده ودر ظلمت با آنها خواهیم ایستاد. این است پیام ما به کارکنان مراقبت های بهداشتی که به ما می گویند "تمام جهان گرد هم آمده اند تا ما را از بین ببرند" و "فرصتی برای غمگین بوئن یا گریه کردن نیست".

به بیش از ۱۰۰ تن ازکارکنان خدمات بهداشتی که تاکنون به قتل رسیده اند از قبیل دکتر شیرین العطار مدرس خستگی ناپذیر. خطاب به بسیاری از فلسطینیانی که پس از شنیدن خبر مرگ همسران، شوهران، والدین و فرزندان خود به کار خود ادامه دادند - ما در کنار شما هستیم.

همه ما اینجا هستیم با صدای بلند و با صراحت می گوییم تا سوناک و استارمر بشنوند:

الان آتش بس کنید و از شما می خواهیم که اکنون عدالت را بگویید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy