Sunday, Oct 29, 2023

صفحه نخست » در پادگان مخوف غرب تهران چه‌خبر است؟

29.jpgتوانا - چند روز قبل فيلمی از سوی گزارشگر من‌و‌تو منتشرشد که در آن صدای فرياد از يك پادگان در غرب تهران به گوش می‌رسید. (آن فیلم را در انتهای همین ویدئو آورده‌ایم). اکنون یکی از مخاطبان توانا که در همان اطراف زندگی می‌کند، اطلاعات بیشتری برای ما ارسال کرده و فیلمی هم از محوطه پادگان گرفته‌است.

انتظار می‌رود، روزنامه‌نگاران و شهروندخبرنگاران بر این موضوع تمرکز کنند تا اطلاعات بیشتری به دست مردم برسد. مخاطب مورد اشاره توانا نوشته‌است: «اين مكان دقيقا در تقاطع بزرگراه حكيم غرب، بلوار الهام (بلواري كه در انتها به فردوس غرب، ناصر حجازي مي‌رسد) قراردارد.

در گوگل مپ به نام يگان ويژه پاسداران ناجا ثبت شده و از سال ۸۸ مورد توجه اهالی قرار گرفت. حتی گفته مي‌شد كه درحال ساختن شكنجه‌گاه هستند. در بعضي از شبها از داخل اين مكان صدای تير شنيده می‌شود و در بعضي از شبها اجسام نورانی متحركی كه شايد پهباد باشند در بالای محوطه و اطراف پرواز مي‌كنند و عملياتی را انجام مي‌دهند. گاهي چراغ بعضی از طبقات ساختمان اصلي تا صبح روشن است.

كل محوطه از اطراف به شدت محافظت می‌شود و دوربين و سرباز و تابلوي اخطار قرار داده‌اند. اما در مورد كساني كه صبح‌ها به عنوان كارمند وارد اين محوطه مي‌شوند. بدون استثنا اتومبيل‌های تك سرنشين (زن و مرد) با ظاهر ارزشی‌طور به صورت تكي وارد و از گيت‌هايي در داخل در ورودی عبور مي‌كنند. هرگز هیچ كارمندی پياده وارد اين محوطه نمی‌شود. از ظاهرشان پيداست كه مزدور جمهوري اسلامي هستند.

اين محوطه در حال گسترده شدن است و آدم را ياد پادگان‌های سازمان مجاهدين مي‌اندازد. همان‌قدر مخوف. اين‌ها در دل يك منطقه‌ی مسكونی امارت مشکوکی راه انداخته‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy