Tuesday, Nov 7, 2023

صفحه نخست » درگیری فیزیکی و فحاشی رئیس دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه تهران

fahashi2.jpgایران وایر - بنا بر گزارش منابع دانشجویی ایران، «غلامرضا جمشیدی‌ها»، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، با رفتار توهین‌آمیزی اقدام به ضبط کارت دانشجویی یکی از دانشجویان کرده که منجر به درگیری فیزیکی و فحاشی جمشیدی‌ها به دانشجویان شده است.

بنا به گزارش شورای صنفی دانشجویان کشور، تعدادی از دانشجویان دانشکده، پس از اطلاع از این ماجرا برای بازپس‌گیری کارت این دانشجو به حوزه‌ی ریاست رفتند. جمشیدی‌ها در مواجهه‌ی اولیه با دانشجویان اقدام به فحاشی و حمله‌ی فیزیکی کرد و در حضور چند تن از کارمندان و اعضای هیئت رئیسه فریاد زد:«من امروز اومدم دعوا کنم!» او با ادبیاتی سخیف، دانشکده را «فاحشه‌خانه» و دانشجویان را «فاحشه» خواند و آنان را تهدید به اخراج کرد.

دانشجویان که از این هتاکی خشمگین و برآشفته شده بودند اعلام کردند تا عذرخواهی رسمی جمشیدی‌ها در فضای عمومی دانشکده، به اعتراض خود ادامه خواهند داد. پس از حضور پرتعداد نیروهای حراست، با ایستادگی دانشجویان کارت دانشجویی ضبط‌ شده پس گرفته شد و حراست دانشگاه به دانشجویان قول داد با بازبینی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته به رفتار توهین‌آمیز رئیس دانشکده رسیدگی کند.

در آغاز اعتراضات سراسری «زن،زندگی،آزادی» برخورد با دانشجویان توسط مسئولین دانشگاه و حراست بارها خبرساز شده است. با این حال اینکه ریاست یک دانشکده مانند علوم اجتماعی، خود در متن درگیری با دانشجویان اقدام به فحاشی و تهدید کند و چنین رفتار سخیفی از خود نشان دهد کم سابقه بوده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy