Tuesday, Nov 14, 2023

صفحه نخست » هشدار نتانیاهو به امریکا و اروپا

euroNet.jpgنتانیاهو به آمریکا: اگر ما اکنون پیروز نشویم، اروپا بعدی است و شما بعدی

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در مصاحبه با شان هانیتی، خبرنگار فاکس نیوز، هشدار هولناکی به آمریکا داد مبنی بر اینکه اگر ارتش اسرائیل حماس را نابود نکند، ممکن است آمریکا «بعدی» باشد.

نتانیاهو روز دوشنبه گفت: «ما باید نه تنها به‌خاطر خود، بلکه به خاطر خاورمیانه و به خاطر همسایگان عرب خود پیروز شویم. می‌دانید به خاطر مردم غزه که تحت کنترل این ظلم تاریک قرارگرفته‌اند و چیزی جز خونریزی و فقر و بدبختی برای آنها به ارمغان نیاورده است... ما باید پیروز شویم تا از اسرائیل محافظت کنیم. ما باید برای حفاظت از خاورمیانه پیروز شویم. ما باید به خاطر دنیای متمدن پیروز شویم. این نبردی است که ما در حال جنگیدن در آن هستیم و در حال حاضر در حال انجام است. هیچ جایگزینی برای آن پیروزی وجود ندارد.»

او بعداً افزود: «اگر ما الان برنده نشویم، اروپا بعدی است و شما بعدی. و ما باید برنده شویم.»

نتانیاهو تاکید کرد که «نبرد ما مبارزه شماست» و «هیچ جایگزینی برای پیروزی وجود ندارد.»

نتانیاهو گفت: «ما باید نیروهای تمدن را داشته باشیم که این وحشی‌ها را شکست دهند زیرا در غیر این صورت این وحشی‌گری گسترش می‌یابد و کل جهان را به‌خطر می‌اندازد. هر آمریکایی، هر کشور متمدن در معرض خطر خواهد بود. ما باید پیروز شویم. هیچ جایگزینی برای پیروزی وجود ندارد. پیروزی کامل.»

نتانیاهو «محور ترور» را حکومت جمهوری اسلامی ایران خواند و از حماس در غزه، حزب‌الله لبنان، حوثی‌ها در یمن به‌عنوان دیگر وابستگان آن نام برد.

او گفت: «آنها می‌خواهند خاورمیانه، جهان را به دوران تاریکی بازگردانند. و در طرف دیگر اسرائیل، کشورهای عربی مدرن، البته ایالات متحده، همه نیروهایی که می‌خواهند صلح، رفاه برای خاورمیانه و جهان را ببینند، ایستاده‌اند. و این نبردی است که در حال حاضر در حال انجام است.»

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy