Monday, Nov 27, 2023

صفحه نخست » از علاقه‌ هادی چوپان به ایران تا حرکتی که قلب یک کودک را شکست

choopan.jpg۱۶۰ کشور را دیدم، مخفف همه آنها می‌شود ایران

ایران اینترنشنال - هادی چوپان، نایب‌قهرمان مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۳، در حاشیه حضور در یک مراسم تبلیغاتی، در خصوص علاقه خود به ایران، گفت: «هادی چوپان تا الان بیش از ۵ پاسپورت عوض کرده و ۱۶۰ کشور دنیا را گشته است. همه کشورها را دیدم، اما معتقدم اگر همه این کشورها را جمع کنید، مخففش می‌شود ایران.»

او در این رابطه گفت: «همه چیز در ایران داریم و تنها کشوری هستیم که مردمش قدر قهرمانی را می‌دانند. خیلی‌ها می‌گویند تو بزرگ‌ترین قهرمان ایران هستی، چرا ماشینت این است یا چرا اینقدر ساده به فلان مجلس می‌روی. من می‌گویم شخصیت افراد مهم است.»

چوپان در مورد افتخارآفرینی برای ایران با کسب ساندای مسترالمپیا هم گفت: «شاید من تنها قهرمانی باشم که بعد از قهرمانی دنبال این نیستم که اسمم در روزنامه بخورد یا تلویزیون از من گزارش بگیرد. به بچه‌هایم نیز یاد دادم که جزیی از این آب و خاک هستند و مادر اصلی همه ما ایران است.»

بیشتر بخوانید:

حرکتی از هادی چوپان که قلب یک کودک را شکاند

اعتماد آنلایتن - هادی چوپان در مراسم استقبالی که برایش ترتیب داده شده بود درخواست یک کودک برای گرفتن عکس سلفی را رد کرد و در ادامه همین برخورد را با یکی دیگر از طرفدارانش داشت. البته شاید دلیل این اقدام قهرمان محبوب پرورش اندام ایران خستگی ناشی از سفر بوده باشد اما به هر حال اشتیاق این کودک حوصله بیشتری می‌طلبید.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy