Friday, Dec 1, 2023

صفحه نخست » کتاب «غیر ممکن»، پر فروش‌ترین کتاب سال ۲۰۲۳ انتشارات فروغ

b3271ae4e3abfe1b092f80e13c1190d24b1c49b1.jpegکتاب «غیر ممکن» نوشتهء «ف. م. سخن» به عنوان پر فروش ترین کتاب سال ۲۰۲۳ انتشارات فروغ معرفی شد.

این کتاب را انتشارات فروغ کُلنِ آلمان، در ۴۵۶ صفحه منتشر کرده است.

در این کتاب داستان عجیب و غیرممکنِ دختر و پسری جوان به نام‌های «ستاره» و «سهراب» را می‌خوانیم که از چند سال قبل از انقلاب، تا دو سال اول جنگ را در برمی‌گیرد. آن‌ها به شوق آزادی و عدالت اجتماعی، با وجود این‌که از خانواده‌هایی ثروتمند برخاسته‌اند، پای‌شان به مبارزات سیاسی کشیده می‌شود و موقعیت‌های خاصی را قبل و بعد از انقلاب تجربه می‌کنند.

IMG_8050.jpeg

IMG_8051.jpeg


خواندن این کتاب به جوانانی که امروز، دلایل متعدد جذب جوانان آن دوره به مبارزات سیاسی را نمی‌دانند، آگاهی می‌دهد و آن ها را از قضاوت‌های غلط و شتابزده باز می‌دارد. افرادی که در سال های انقلاب ۵۷ و جنگ حضور داشته‌اند خاطرات بسیاری که امروز اکثر آنها به بوته‌ء فراموشی سپرده شده را تجدید خواهند کرد.

نویسنده‌ء کتاب، «ف.م.سخن» با نام واقعی فرهاد مشرق‌زمینی، کتاب دومی در دست انتشار دارد به نام «من ستاره هستم...» که رویدادهای همین دوره‌ء زمانی را از زاویه‌ء نگاه قهرمان زن داستان یعنی ستاره روایت می‌کند و نکاتی را که در کتاب اول از نگاه «سهراب» نادیده مانده و او از آن‌ها بی‌اطلاع است بازگو می‌کند.

کتاب «غیر ممکن» به قیمت ۲۰ یورو از انتشارات فروغ آلمان قابل تهیه است.

وب سایت انتشارات فروغ کلن



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy