Friday, Dec 1, 2023

صفحه نخست » فاجعه‌ و خسرانی دیگر درباره مهاجرت

1-1.jpgفاجعه‌ و خسرانی دیگر - دکتر محمد مهدوی رئیس بخش پیوند قلب کودکان بیمارستان شهید رجایی، از نفرات برتر بخش پیوند قلب در ایران و امید هزاران خانواده دارای کودک بیمار قلبی، استاد بیماری های مادرزادی قلبی امروز در پستی در اینستاگرامش خبر از مهاجرتش به علت ناراحتی از وضع موجود و دلخوری ها خبر داد دکتر مهدوی با انتشار این ویدیو نوشت: «دنیا به دست اوباش است و نیکان به گناه لیاقت میمیرند شرزین: آه، شیخ ریشِ ریا درآمده.

روزگاری سخن از خرد گفتم، دندانم شکستید، و امروز در پی لقمه‌ای قلم می‌تراشم، می‌شکنید. چه بنایی می‌خواستم برآورم در این ویرانه، و چنان کردید که بر پای خویش ایستادن نتوانم، و هر دم در ظلماتِ خندقی یا چاهی فرو می‌افتم؛ و از درد، اندیشه فراموش کرده‌ام. دندانم کندند تا نگویم، و چشمم تا نبینم، اما پا را وانهاده‌اند که ترک وطن کنم.

یعنی که در این شهر جای خرد نیست. شرزین :نگریید شاگردان !ابله گوهر را می افکندو خزف به خود می آویزد .راه مرا باز کنید شرزین:من تشنه حقیقت بودم و اینک بنگرید ؛حقیقت تشنه منم» هزاران خانواده رو امروز با این پستش سوزوند واقعا حیف است مهاجرت چنین نخبه هایی که با هیچ چیزی قابل جبران نیست... افسوس، افسوس، افسوس ای وای وطن، وای وطن، وای...



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy